تقویم رومیزیتقویم رومیزی لوکس

تقویم رومیزی لاکچری به تقویم رومیزی گفته می شود که دارای خصوصیات بسیار لوکس و جذابی باشد. که بتوان صفت لوکس و لاکچری بودن به آن داد.

گاهی اوقات با هدیه دادن به همکاران و یا مدیران و یا شرکت های دیگر باید تقویم رومیزی هدیه داد که شأن هدیه گیرنده حفظ شود که با تقویم رومیزی های عمومی که داخل بازار زیاد هستند، فرق داشته باشد.

تقویم رومیزی لوکس می بایست در وهله اول معرفی کننده برند و مجموعه شما به بهترین شکل ممکن باشد و حس بسیار لوکسی به گیرنده القا کند و به همین خاطر باعث می شود حس منحصر به فرد بودن به شخص گیرنده دست دهد. همانطور که گفته شد برای این که تقویم رومیزی متفاوت تری نسبت به تقویم رومیزی های عمومی داخل بازار داشته باشید باید از طراحی و ویژگی‌های بسیار خاص و جذاب که می‌تواند شامل جعبه تقویم رومیزی و پایه تقویم رومیزی‌ و جنس صفحات تقویم رومیزی و ابعاد و جای خودکار و یادداشت به شکل خلاقانه، باشد.طراحی تقویم رومیزی لاکچری

طراحی تقویم رومیزی لاکچری

هر سال، مجموعه سالنامه برگ با کمک طراحان زبردست و حرفه ای تلاش می کند تا بهترین و زیباترین و جذاب ترین طراحی را برای تقویم رومیزی و سررسید انجام دهند. که این طراحی ها با توجه به رنگ و طراحی های ترند شده برای سال جدید می باشد. البته که بهتر است تا رنگ و طراحی تقویم رومیزی با برند و سازمان شما مطابقت داشته باشد. به این شکل که به سایز فونت صفحات تقویم رومیزی و اطلاعات مورد نیاز مثل متن های تیلیغاتی، آدرس و شماره تماس نیز توجه داشته باشید.

تقویم رومیزی لاکچری چه ویژگی هایی دارد؟

بر روی پایه تقویم رومیزی طلاکوب شده، هم جلوی پایه و هم پشت پایه و یا هر دو طرف پایه تقویم رومیزی و حتی می توانید از پلاک بر روی پایه تقویم رومیزی استفاده کرد که با توجه به ابعاد مشخصی که پلاک دارد فقط می توانید اطلاعات مختصر و مفیدی را برای شما لیزر کنیم و برای عزیزانی که بسیار حساس هستند و دوست دارند یک پایه بسیار شکیل و لوکس داشته باشند، می توانند به کارشناس فروش خود درخواست پایه اختصاصی را دهند تا طرح پایه دلخواه خودتان را طراحی و تولید کنیم که تمامی موارد مورد نیاز روی پایه تقویم رومیزی به صورت کامل چاپ شود.

برای هر برگ از تقویم رومیزی که در واقع مربوط به هر ماه از سال می باشد، می توانیم عکس و تصاویر مورد نظر را جایگذاری کنیم که باز هم این مورد باعث نشان دادن برند و سازمان شما شود.

انواع تقویم رومیزی لاکچری در سالنامه برگ

مجموعه سالنامه برگ برای مشتریان خود سه نوع تقویم رومیزی طراحی و تولید می کند تا مشتری با توجه به نیاز خود، تقویم مورد نظر را .انتخاب کند. تقویم های رومیزی مجموعه سالنامه برگ در سه سایز و سه مدل متفاوت است

تقویم رومیزی مدل خشتی

تقویم رومیزی خشتی

تقویم رومیزی خشتی که ابعاد صفحات آن 15.5 در 15.5 و ابعاد پایه آن 20.5 در 16 می باشد. جهت سفارش و خرید تقویم رومیزی مدل خشتی کلیک کنید.

تقویم رومیزی مدل ایلوژن

تقویم رومیزی ایلوژن

تقویم رومیزی ایلوژن که ابعاد صفحات آن 21 در 14 و ابعاد پایه آن 21 در 18 می باشد. جهت سفارش و خرید تقویم رومیزی مدل ایلوژن کلیک کنید.

تقویم رومیزی مدل مدرن

تقویم رومیزی مدرن

و در نهایت آخرین مدل تقویم رومیزی سالنامه برگ، تقویم رومیزی مدرن می باشد که ابعاد صفحات آن 12 در 22 و ابعاد پایه آن 27 در 12.5 است. این تنوع در تقویم

رومیزی باعث می شود تا مشتری حس کند حق انتخاب دارد تا بتواند بهترین و درست ترین انتخاب خود را داشته باشد. جهت سفارش و خرید تقویم رومیزی مدل مدرن کلیک .کنید

جنس تقویم رومیزی لوکس

جنس اجزاء تشکیل دهنده یک تقویم رومیزی لوکس و لاکچری باعث می شود که شأن گیرنده حفظ شود. چون قاعدتا این تقویم رومیزی قرار است که یک سال مورد استفاده قرار بگیرد، بنابراین متریال مورد استفاده بسیار مسئله مهمی برای تولید یک تقویم رومیزی با کیفیت و لوکس است. مجموعه سالنامه برگ بسیار در تلاش است تا بهترین و مرغوب ترین متریال موجود را در سررسید و تقویم رومیزی خود بکار ببرد. مجموعه سالنامه برگ برای تولید پایه تقویم رومیزی، از پایه سخت استفاده می کند.

همانطور که از اسمش پیدا است، بسیار با دوام و محکم است. به این شکل که از یک مقوای بسیار سخت که برگه گلاسه، با چسب صحافی و متصل می شود؛ که با این روش تقویم رومیزی با گذشت زمان، زیبایی و کیفیت خود را از دست نمی دهد.

جعبه تقویم رومیزیبعد از پایه تقویم رومیزی نوبت صفحات تقویم رومیزی می باشد، مجموعه سالنامه برگ از گلاسه 250 گرم برای صفحات تقویم رومیزی استفاده می کند که دوام و تفکیک رنگ بسیار بالایی دارد و این کاغذ برای جذب یکنواخت جوهری که دارد در چاپ استفاده زیادی می شود و گلاسه یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع کاغذ است که در دو مدل مات و براق وجود دارد به این شکل که می توان از سلفون مات و یا براق بر روی صفحات تقویم رومیزی استفاده کرد تا عکس ها و تصاویر مورد نظر مشتریان را با کیفیت بسیار بالایی چاپ کنیم. در نهایت برای آستر تقویم رومیزی از آستر فانتزی برای روی 12 برگ تقویم رومیزی استفاده می کنیم که حس لوکس بودن به شخص گیرنده، دست بدهد.

البته بنا به درخواست مشتری می توان آستر تقویم رومیزی را به صورت اختصاصی چاپ کرد و یا حتی از جنس خوده صفحات تقویم رومیزی یعنی گلاسه 250 گرم استفاده کرد و بعد از طی کردن این مراحل نوبت به صحافی تقویم رومیزی می رسد؛ برای صحافی کردن از فنر های دوبل استفاده می شود که یکی از بهترین روش ها برای صحافی تقویم رومیزی عمومی و اختصاصی می باشد و البته با توجه به نظر و درخواست مشتری و مشورت کردن با کارشناس فروش خود می تواند رنگ این فنر ها را تغییر دهد. و حالا با توجه به مراحل طی شد.

تقویم رومیزی را می توان برای لوکس تر شدن، داخل جعبه نیز تصور کرد. جعبه تقویم رومیزی را به زیباترین و لوکس ترین شکل ممکن توسط طراحان مجموعه سالنامه برگ طراحی می شود و مشتریان عزیز می توانند آن را تهیه بکنند و یا حتی به شکل کاملا اختصاصی طراحی و تولید شود.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

36 − 33 =

ارسال نظر