تقویم رومیزیآستر تقویم رومیزی سالنامه برگ

جالب است بدانید که حتی با پیشرفت تکنولوژی هنوز هم از تقویم و تقویم رومیزی بسیار زیاد استفاده می شود. با اینکه انواع تقویم ها در موبایل همه افراد وجود دارد اما باید به این نکته توجه کنیم که تقویم رومیزی همیشه در دسترس و جلوی چشم به صورت یک صفحه باز از ماه و تاریخ قرار دارد بدون اینکه نیاز به باز کردن قفل گوشی یا روشن کردن تلفن خود داشته باشیم. بنابراین هم چنان تقویم رومیزی ها کاربردی هستند و کار ما برای دسترسی به تاریخ و برنامه ریزی را راحت تر می کنند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی آستر تقویم رومیزی و شیوه های اختصاصی کردن آستر تقویم بپردازیم.

تقویم رومیزی اختصاصی

علاوه بر امکان سفارش تقویم رومیزی سالنامه برگ شما می توانید تقویم رومیزی اختصاصی متناسب با مجموعه خود را سفارش دهید و در سالنامه برگ به راحتی می توانید لوگو ، عکس محصولات و شعارهای تبلیغاتی مجموعه خود را روی تقویم به زیبایی اجرا کنید . در صورت سفارش تیراژ مناسب، سالنامه برگ که یکی از شرکت های برتر تولید کننده تقویم رومیزی و سررسید می باشد، امکان اختصاصی سازی تقویم رومیزی را برای شما فراهم می کند. موارد اختصاصی سازی تقویم رومیزی شامل : لت اختصاصی، پایه اختصاصی، حک لوگوی اختصاصی، آستر اختصاصی و همچنین می توانید اندازه و تعداد برگه های تقویم را نیز سفارشی سازی کنید.

آستر تقویم رومیزی چیست؟

آستر تقویم رومیزی چیست؟

تقویم رومیزی ماه شمار از 12 برگ ( لت ) تشکیل می شود، علاوه بر این 12 برگ که هر کدام یکی از ماه های سال را نشان می دهد، 1 برگ در ابتدای تقویم که با نام آستر تقویم رومیزی یا به عبارت دیگر کاور به این 12 برگ تقویم متصل می شود. اولین برگه ای که دیده می شود آستر تقویم رومیزی است که به نوعی آبروی کار به حساب می آید.

در آستر تقویم های عمومی معمولا عنوان سال شمسی میلادی و قمری درج می شود ولی در آستر تقویم رومیزی اختصاصی می توانید اطلاعات مجموعه ،لوگو، عکس و هر آیتمی مطابق با سلیقه خودتان را درج کنید. برای اینکار معمولا از چاپ لت، حک نقره کوب یا طلاکوب و چاپ سیلک روی کاغذ فانتزی استفاده می شود.

انواع آستر تقویم رومیزی

انواع آستر تقویم رومیزی

معمولا از دو نوع کاغذ برای تولید آستر تقویم رومیزی استفاده می کنند :

1. کاغذ فانتزی

متداول ترین کاغذ آستر تقویم رومیزی در مجموعه سالنامه برگ، کاغذ فانتزی می باشد.

کاغذ فانتزی نوعی از کاغذ است که علاوه بر ظاهر زیبا، از مقاومت بالایی برخوردار است. کاغذ فانتزی معمولا از کشورهای اروپایی وارد می شود واز سایر کاغذها کیفیت و قیمت بالاتری دارد. علت استفاده از این نوع آستر در تقویم رومیزی های سالنامه برگ، این است که در تقویم سیمی فشار و کشش به آستر بدرقه منتقل می شود و لذا نیازمند آستر بدرقه‌ ای با مقاومت و کیفیت بالا است. هم چنین چون در نگاه اول آستر تقویم در معرض دید قرار دارد نیازمند کاغذ و چاپ با کیفیت می باشد که در مجموعه سالنامه برگ این مورد برای شما در نظر گرفته شده است .

2. کاغذ گلاسه

از کاغذ گلاسه علاوه بر لت سررسید به عنوان آستر تقویم رومیزی نیز استفاده می شود. معمولا از گلاسه با گرماژ 150 تا 200 گرم در تولید آستر تقویم استفاده می کنند. شما می توانید با انتخاب طرح مناسب برای چاپ روی آسترتقویم رومیزی ، تقویم اختصاصی مطابق سلیقه خود داشته باشید . متداول ترین روش برای اختصاصی کردن آستر تقویم رومیزی، درج لوگو روی آستر بدرقه می باشد.

کیفیت آستر تقویم رومیزی در سالنامه برگ

کیفیت آستر تقویم به کیفیت کاغذ، چاپ و نحوه اتصال آن بستگی دارد. استفاده از کاغذ بی‌کیفیت یا سبک، موجب پاره‌ شدن آستر تقویم در طولانی مدت می ‌شود. نحوه اتصال آستر تقویم نقش بسزایی در زیبایی و کیفیت نهایی تقویم تولیدی دارد. اگر از فنر و دستگاه های مناسب در اتصال آستر تقویم رومیزی استفاده نشود، پس از مدتی ورق زدن تقویم، آستر بدرقه از تقویم جدا شده و زیبایی آن از بین می رود.

تجربه ثابت کرده است که جدا شدن آسترتقویم از صفحات داخلی در بلند مدت، یکی از دغدغه های مشتریان در هنگام خرید است. از آنجا که آستر تقویم رومیزی در ابتدا قرار دارد و اولین برگه ای است که مخاطب آن را می بیند و تبلیغات اصلی شرکت روی آن درج می شود، باید دارای کیفیت بالایی باشد. بنابراین استفاده از کاغذ مناسب، رنگ و طرح زیبا در آستر تقویم رومیزی می‌تواند کمک بسیار زیادی به زیبایی تقویم و ماندگاری آن در ذهن مخاطب نماید.

آسترتقویم های سالنامه برگ از کاغذ فانتزی که در بالا گفته شد و مرغوب ترین نوع کاغذ برای آستر است، استفاده می شود و هم چنین این آستر با فنر های دوبل به تقویم رومیزی متصل شده که باعث استحکام بیشتر و دوام تقویم رومیزی می شود. شما می توانید برای سفارش تقویم رومیزی اختصاصی خود با کارشناسان فروش سالنامه .برگ در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

1 + 2 =

ارسال نظر