مقالات تخصصی و دریافت نمونه ویژه همکارانطراحی ساک دستی تبلیغاتی

امروزه همگی از اثرات بسیار مهم و لازم تبلیغات برای برند تجاری خودشون آگاه هستند. می دانیم که تبلیغات باعث رشد کسب و کار می شود و هر چه قدر افراد بیشتری با برند شما آشنا شوند، تاثیر مستقیم روی افزایش فروش و کسب درآمد شما خواهد گذاشت.

آنچه مسلم است این تبلیغات کسب و کار و برند شماست که کمک شایانی در جذب مشتری و افزایش فروش برای شما خواهد کرد، حتی اگر هزینه های بالایی برای شرکت شما به همراه داشته باشد. علاوه بر آن، می‌تواند چندین برابر از پولی که صرف کرده اید را به شما بازگرداند.

به طور کلی آگهی تبلیغاتی سه هدف اصلی را دنبال میکند:

  • اطلاع رسانی (مخاطبان را از محصولات و خدمات شما آگاه می‌کند)
  • ترغیب (مشتریان بالقوه را مجاب می‌کند تا از خدمات و محصولات شما استفاده کنند)
  • یادآوری (به مصرف کنندگان اطلاع می‌دهد که بیزینس شما چه خدمات یا محصولاتی ارائه می‌کند)

فراموش نکنید که آگهی تبلیغاتی شما در ذهن کاربران و مشتریان باقی می ماند و زمانی که به آن خدمات یا محصول نیاز داشته باشند، قطعا تبلیغات شما را به یاد خواهند آورد. جدا از اینکه شما می توانید با تبلیغات کم هزینه تری این یادآوری را برای افراد داشته باشید.

در این مقاله شما را با ساک دستی تبلیغاتی، مراحل چاپ ساک دستی و انواع آن که یکی از کاربردی‌ ترین و مناسب‌ ترین ابزار تبلیغاتی است، آشنا خواهیم کرد.


سفارش انواع سررسید و سالنامه تبلیغاتی در واحد سالنامه برگ

چاپ ساک دستی تبلیغاتی

همیشه سعی کنید بهترین انتخاب را برای تهیه ی ساک دستی تبلیغاتی خودتان داشته باشید. زیرا بیشترین اثربخشی را در معرفی برند تجاری شما، هنگام استفاده مشتریان خواهد داشت. با هر هدفی که ساک دستی تبلیغاتی را انتخاب می‌کنید، در طراحی و چاپ آن باید آگاهانه رفتار کنید.

از خودتان بپرسید که آیا برای حمل محصولات خود آن را می‌خواهید؟ یا نه صرفاً برای تبلیغات برندتان، سفارش طراحی و چاپ می‌دهید؟ در هر صورت هیچ‌ وقت بگ شاپینگ یا ساک دستی تبلیغاتی با کیفیت پایین و ارزان تهیه نکنید. چون با یک ‌بار استفاده، خراب شده و مشتری آن را دور می‌اندازد و نمی‌توانید به اهداف تبلیغاتی خود برسید.

چاپ ساک دستی تبلیغاتی

یکی از مهمترین مراحل چاپ ساک دستی تبلیغاتی، انتخاب چاپخانه مناسب است. به همین منظور چاپ خانه هایی که از امکانات مناسب تری جهت چاپ ساک دستی برخوردار هستند، در اولویت می باشند.

مرحله مهم بعدی طراحی مناسب چاپ ساک دستی است که با توجه به موارد مختلف، طراحی خاص خودش را می طلبد. یکی از این موارد، کاربرد ساک دستی تبلیغاتی می باشد. این مورد در راستای طرح مناسب کارفرما و آن سازمان یا شرکت مورد نظر می باشد.

پس انتخاب یک مجموعه طراحی حرفه ای می تواند کمک شایانی به این امر کند. شما می توانید برای این کار می از آتلیه طراحی سالنامه برگ دیدن نمایید)

 


جهت مشاهده انواع ساک دستی چاپ شده در سالنامه برگ کلیک کنید.

تفاوت ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای و مقوایی (کاغذی)

نوع چاپ ارتباط مستقیمی با نوع ساک دستی دارد. اغلب در چاپخانه ها برای چاپ ساک دستی کاغذی کرافت و گلاسه، از چاپ سیلک و چاپ طلاکوب استفاده می‌شود. چون معمولاً بگ‌های آماده در تیراژ و تعداد کم و درابعاد از پیش آماده تولید می‌شوند. برای چاپ روی ساک دستی مدل کاغذی که کرافت و گلاسه هستند و اغلب تیراژ بالای هزارعدد سفارش داده می شوند، از چاپ افست استفاده می کنند.

برای زیباسازی و استحکام بیشتر ساک دستی مقوایی کرافت و گلاسه، سلفون‌کشی انجام می‌شود. سلفون در دورنگ مات و براق به‌ صورت لایه‌ای روی پاکت دستی کشیده می‌شود. اغلب تمایل چاپخانه ها برای تولید ساک دستی تبلیغاتی از نوع گلاسه براق می باشد. برای برجسته‌ سازی طرح‌های روی پاکت‌ها از فناوری یووی UV استفاده می‌شود که ظاهری لوکس و فانتزی به آن می دهد و طرح روی ساک دستی را قابل توجه تر می کند.

علاوه‌ بر آن استفاده از دسته‌های متنوع و مختلف ساک دستی مانند معمولی، کنفی، پیچی، روبانی، زنبوری و کرافت، در مدل‌های ساک دستی کاغذی معمولا بر اساس نوع شاپینگ بگ و درخواست مشتری یکی از این نمونه‌ها استفاده می‌شود.

تفاوت ساک دستی پارچه ای و مقوایی

در مقابل، ساخت ساک دستی پارچه ‌ای بر اساس نوع متریال به‌ کار رفته در آن، به سه روش دوخت سنتی یا به عبارتی چرخ‌خیاطی، استفاده از ماشین‌آلات التراسونیک و خط تولید اتوماتیک در چاپخانه ها استفاده می شود.

ساک دستی های برزنتی و سوزنی دو نمونه از معروف ‌ترین و پرمصرف ‌ترین نمونه بگ‌های پارچه ‌ای هستند. پارچه‌های برزنتی که در مدل‌های یک لا نخ و شش لا نخ با اسم های برزنت خام، برزنت موادی، برزنت چاپی، برزنت آهاری و برزنت خطی در بازار موجود هست، در چاپخانه ها تولید می‌شوند.

ساک‌های دستی پارچه‌ ای به دو روش پرسی و دوختی تولید و ساخته می‌شوند. در چاپ سوزنی عمدتاً از چاپ سیلک اسکرین برای چاپ طرح و لوگو روی آن استفاده می‌شود که قابلیت چاپ تک ‌رنگ و چند رنگ روی آنها وجود دارد. خاطر نشان می شود که با استفاده از دستگاه چاپ یووی، می توان لوگو و طرح موردنظر را به گونه ای روی ساک دستی چاپ و منتشر کرد که با چند بار شستن از بین نرود. این نوع از بگ ها به درخواست سفارش مشتری به ‌صورت کاست کف، سه طرف کاست و سه طرف پرس یا بدون کاست تولید می‌شوند.

مطلب آخر آنکه در دنیای امروز تبلیغی موفق است که خلاقانه و جذاب برای مشتری باشد. میزان عملکرد شما در زمینه تبلیغات کسب و کارتان، زمانی مشخص می شود که شما ابزار تبلیغاتی را دارید که علاوه بر آنکه دیگران را از برند و کسب و کارتان آگاه می کند، دیگران نیز می توانند از کارایی های دیگر این ابزار تبلیغاتی هم استفاده کنند. نقش تبلیغات و نوع آن که می بایست در جای خود هوشمندانه انتخاب شود، درتجارت و کسب و کار شما بسیار حائزاهیت بوده و در ذهن مخاطبانتان ماندگار خواهد شد. اگر می خواهید مدت زمان بیشتری در میان مشتریان باشید و مشتریان خود را افزایش دهید، یکی از بهترین روشها همین چاپ ساک دستی تبلیغاتی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

70 − = 61

ارسال نظر