مقالات مدیریتیسررسید و سالنامه

هماهطور که همه ما می دانیم اصلی ترین وظیفه یک مدیر برنامه ریزی برای اجرای امورهست. برنامه ریزی یعنی آماده کردن شرایط امروز برای فردا می باشد. برای هر برنامه ریزی نیازمند یم ابزارمناسب می باشیم . یکی از مهمترین این وسیله ها سررسید می باشد. یک مدیر با آگاهی از وقایع ، رویداد ها و مناسبت ها می تواند به سهولت اهداف خود را در این سررسید یادداشت کند.

در این مقاله سعی بر آن شده تا شما را با پرکاربرد ترین نوع سررسید یعنی سررسید مدیریتی آشنا کنیم. پس تا آخر این نوشته همراه ما بمانید.


سررسید تبلیغاتی 1403 در سالنامه برگ


سررسید مدیریتی چیست؟

سررسید ارگانایزر یا سررسید مدیریتی به نوعی از سررسید گفته می شود که همانطور که از اسمش پیداست، توسط مدیران و مسئولان ارشد سازمان ها استفاده می شود. روزها در این سالنامه ها به نوعی است که یک هفته در یک صفحه آورده می شود از این رو به آن هفته در یک صفحه و سررسید هفته شمار هم می گویند.

قابل ذکر است که جنس بیشتر سر رسید های مدیریتی ترمو هستند. زیرا از لحاظ شکل ظاهری زیباتر و شیک تر است و هنگام حک لوگو روی جلد ظاهر زیبایی ایجاد می کند. معمولا هم این نوع سررسید های مدیریتی یا با دکمه و یا به صورت مگنتی بسته می شوند تا کاغذهایی که داخل آن قرار میگیرد شیک تر به نظر بیایند.

سر رسید مدیریتی چیست؟

جلد سررسید مدیریتی باید چگونه باشد؟

جنس سررسیدهای مدیریتی از نوع کلاسوری یا سیمی هستند که باعث می شود مرتب تر باشند. در مدل های کلاسوری آستر بدرقه سررسید همان برگه ابتدایی سررسید می باشد. کلاسوری بودن سررسید قطعا بر زیبا بودن آن می افزاید و نمای طلاکوب صفحات جلوه ای ویژه ایجاد می کند.

از ویژگی هایی که سررسید مدیریتی را برای مصرف کنندگان محبوب می کند، روز شمار بودن آن است. از آنجایی که اندازه این سررسید بزرگ و روزشمار است، فضای زیادی را برای نوشتن کارهای روزمره، رویدادها و اهداف روزانه، نکات و دیگر یادداشت ها در اختیار می گذارد. به طور مثال یک کارمند مسئولیت پذیر یا یک مدیر با مشغله فراوان نیاز دارد تا برنامه های روزانه خودش را در یک سررسیدی که به او فضای یادداشت مناسب می دهد، یادداشت کند تا جلوی چشمش باشد.

ابعاد سررسید مدیریتی

سررسید مدیریتی نسبت به دیگر سالنامه ها بزرگتر است و حدودا 21 × 28 سانتی متر است. البته که امروزه این مدل سررسید در قطع های متفاوتی در بازار وجود دارد. مدل سررسید مدیریتی به دلیل ابعاد بزرگتری که نسبت به بقیه سررسید ها دارد و همچنین بالاتر بودن قیمت آن، همچون اسم آن، بیشتر مورد استفاده و توجه مدیران قرار می گیرد. اما باید این را هم در نظر گرفت که در دست داشتن یک سررسید مدیریتی، جلوه دیگری به ظاهر شما خواهد داد، چنان که همه شما را مدیر یا فردی بزرگ و هدفمند می بینند..

سفارش سررسید مدیریتی در سالنامه برگ

برای سفارش سررسید مدیریتی کافی است با مشاوران ما در واحد فروش سالنامه برگ تماس بگیرید تا کاتالوگ سررسید مدیریتی را برای شما ارسال نمایند و از میان تنوع زیاد محصولات، آن را که مناسب و شایسته ی مخاطبانتان است را انتخاب نمایید.


ست مدیریتی تبلیغاتی


سفارش سررسید مدیریتی اختصاصی

سررسید مدیریتی اختصاصی کمی متفاوت است. نوع صحافی آن که مثلا کلاسوری باشد یا سیمی و حتی گرماژ و رنگ کاغذ را می توانید طبق سلیقه خودتان و یا استانداردهای سازمان و شرکتتان سفارش دهید. می توانید برای جلد، چرم مورد نظرخودتان، همراه با لت اختصاصی و موارد بسیار دیگررا انتخاب نمایید. (برای مشاوره با واحد فروش سالنامه برگ در تماس باشید)

تفاوت سررسید مدیریتی با سررسید

سررسید های مدیریتی تبلیغاتی مانند سایر سر رسید ها هستند تنها تفاوت آن آنهن نوع جلد و صحافی آن می باشد سررسید های مدیریتی هم از نظر صفحات داخلی مورد توجه قرار می گیرند هم از نظر لوازم جانبی مثل خودکار و روان نویسی که به همراه دارند مورد توجه مدیران قرار می گیرند. همچنین از سر رسید های مدیریتی به دلیل برتری های به خصوصی که دارد به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مناسب می توان استفاده کرد.

انواع سررسید های مدیریتی

انواع سررسید های مدیریتی

  • مدل کیفی که شامل سه لت می باشد و نوع جنس و جلد آن چرم و جیر می باشد و بسیار محکم است و چاپ آن ماندگار تر است.
  • مدل زبانه دار از نوع دیگری سر رسید مدیریتی می باشد که جلد آن مانند کیفی سه لت می باشد با این تفاوت که با استفاده از زبانه ای در آن بسته می شود.

انواع چاپ هایی که دارد به صورت لیزر-استفاده از پلاک- داغی- طلاکوب و نقره کوب و چاپ سیلک می باشد. و معمولا برای مدل تبلیغاتی از چاپ لیزر استفاده میکنند چون از چاپ لیزردر سر رسید چرم طبیعی و مصنوعی استفاده می شود. با عث به وجود آمدن نوعی تغییر رنگ جلد سر رسید می شود و ظاهری زیبا به سر رسید می دهد.

روش دیگر از چاپ سر رسید مدیریتی استفاده از پلاک است و از پلاک بخصوصی که از جنس فلز هستند استفاده می شود و لوگو مورد نظر بر روی این پلاک حک می شود.البته این نوع پلاک ها بر روی تمامی جلد ها ماندگاری ندارند و بهترین جد چرم طبیعی و مصنوعی است.

چاپ داغی از موارد پرطرفدار چاپی است که در مورد سر رسید تبلیغاتی استفاده می شود این مورد هم باعث بروز تغییر رنگ بر روی جلد سر رسید می شود. چاپ طلاکوب و نقره کوب از جهت تناقض رنگی که با چرم دارد زیبایی کار را فزایش می دهد.

به عنوان مطلب پایانی دلیل استفاده از سررسید مدیریتی آن است که هر چقدر سر رسید ها متناسب با نوع کاربردی که دارند طراحی شود میزان ارزش و احترام فرد اهدا کننده را به مخاطبان خود می رساند و اهمیت این موضوع زمانی مشخص می شود که مخاطبان، گروهی از متخصیین و مدیران باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

83 − 82 =

ارسال نظر