تقویمتقویم رومیزیتقویم رومیزی یادداشت دار

یک تقویم رومیزی یادداشت دار کارایی زیادی برای شما دارد به این صورت که می تواند به شما در یادآوری قرار های کاری در زمان هایی که شلوغ هستید کمک کند. این نوع از تقویم ها مخاطب زیادی دارند چون به گونه ای طراحی شده است که تعدادی برگه در هر تاریخ تعبیه و بنا به ابعاد متفاوت پایه تقویم در سایز های مختلفی تولید می شود.

با توجه به اینکه هر مصرف کننده در روز نیاز به برگه یادداشت برای درج گزارشات و اتفاقات روزمره دارد بنابراین تولید کننده ها نیاز کاربران را درک کرده و امروزه شاهد تولید تقویم های رومیزی یادداشت دار در مدل های مختلف هستیم.

برای دیدن نمونه تقویم های رومیزی یادداشت دار ما به لینک زیر کراجعه کنید:

تقویم رومیزی

با این ویژگی که لوگوی سفارش دهنده در تقویم و برگه یادداشت همراه آن حک می شود.

اما ممکن است شما بخواهید موضوعات بیشتری را به خاطر بسپارید به طوری که این موضوعات در کل روز به کار شما بیاید که در این صورت باید به کسی برنامه ها و قرار ها سپرده شود که آن شخص هم ممکن است برنامه شلوغی داشته باشد و یادآوری برنامه های شما بدست فراموشی سپرده شود. پس مطمئنا اگر داخل تقویم های یادداشت دار ثبت بشود روش بهتر و مفید تری می باشد . قطعا اگر مطلبی که داخل تقویم یادداشت کرده ایم تاریخ بر روی آن داشته باشد برای ما می تواند کارآمدتر باشد.

شاید کالاهای بسیاری باشد که شما را به مقصودتان برساند اما تقویم یادداشت دار می تواند کارایی و کیفیت کار شما را بالا ببرد در کنار کار یادآوری برای تبلیغات برند شما هم کارآمد و مفید می باشد.

این کار بسیار تاثیر گذار است به این دلیل که هم در تقویم و هم در کاغذهای یادداشت ، برند شما چاپ میشود.از دیگر تاثیرات تقویم رومیزی یادداشت دار این هست که وقتی به روی کاغذهای یادداشت اطلاعات تماس خود را درج میکنید بعد از جدا شدن کاغذ یادآوری ، از تقویم، می تواند به تنهایی معرف محصول شما و به نوعی مانند یک کارت ویزیت عمل کند . تقویم هایی که همرا با کاغذهای یادداشت هستند طبق سفارش شما در ابعاد مختلف تولید می شوند.

هرکدام از گزینه های : تعداد برگه ها، جنس، رنگ به سلیقه شما چیدمان می شود.

در ضمن شما میتوانید در سایز های متفاوت کاغذهای یادداشت اختصاصی نسبت به اندازه تقویم انتخابی داشته باشید وهر تبلیغی که در تقویم درج می شود روی کاغذهای یادداشت هم داشته باشیم.

با این نوع روش های درست تبلیغاتی میتونیم به طور تاثیرگذاری برند خود را درچشم مشتری همیشگی کنید.تقویم رومیزی یادداشت داربهترین جایگزین تبلیغات پرهزینه برای لوگوی شخصی یا شرکت شما می باشد.با زیاد شدن هزینه های تبلیغات و افزایش روز به روز قیمت کاغذ می توانید با انتخاب این نوع تقویم، محصولی پرکاربردتر و مناسب تر نسبت به بقیه مدل ها را داشته باشید.

به این نکته توجه کردید که در یک محیط اداری یا تجاری برروی اکثر میزها تقویم دیده می شود ؟

بنابراین این محصول انتخاب مناسبی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی که ویژگی منحصر به فردی آن دارا بودن کاغذهای یادداشت است می باشد.

1 – تقویم رومیزی با یادداشت روی پایه:

در تقویم رومیزی یادداشت دار برگه های آن برای راحتی مصرف کننده به صورت ورق ورق شده هستند و روی پایه پلاستیکی قرار گرفته شده که برگه ها داخل قسمت خاصی که برای این منظور طراحی شده قرار می گیرند. مزیت این پایه این است که بعد از تمام شدن برگه یادداشت ها می توان دوباره به تعداد برگه ها اضافه کرد و برخلاف برگ های یادداشتی فنرشده و چسبی که با تمام شدن برگه ها، قابلیت جایگزین شدن ندارند متفاوت است.

2- تقویم رومیزی یادداشتی ادارای:

تقویمی است با 54 برگ که برگه های تقویم به عنوان یادداشت استفاده می شوند و برگه یادداشت از تقویم جدا نمی باشد ودر طراحی این تقویم ها در هر تاریخ صفحه یادداشت جدید با فضای کافی اضافی می شود.

3- تقویم رومیزی یادداشتی کلاسوری:

تقویمی است با 365 برگ که تاریخ هر روز را در هر برگ نشان می دهد. در این تقویم ها نیز مانند تقویم ادارای برگه های تقویم جدا از برگه یادداشت نمی باشد و هر دو یعنی تقویم و یادداشت باهم استفاده می شوند و تفاوت آن با تقویم رومیزی یادداشت دار اداری در تعداد برگه آنها است. در حالت معمول یک روی تقویم رومیزی تاریخ هر روز، ماه و سال را نشان می دهد، و یک روی دیگر صفحه سفید خط کشی شده یا ساده بدون خط برای نوشتن در نظر گرفته می شود.

کاربرد تقویم رومیزی یادداشت دارانواع کاغذ تقویم رومیزی یادداشت دار:

برگه یادداشت تحریر تکی

برگه یادداشت تحریر سرچسبی

برگه یادداشت برچسبی تک رنگ

برگه یادداشت برچسبی رنگی

فرم قرارگیری صفحات تقویم رومیزی یادداشت دار:

تقویم رومیزی یادداشتی به صورت ماهانه، هفتگی و روزشمار طراحی و تولید می شود . در بین همه محصولات تقویم که 13 برگ دارد و همان ماهانه نام می گیرد محبوب تر و بیشتر تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. فرم اصلی تقویم به حالت عمودی با کمی تمایل به عقب برای دید بهتر کاربر طراحی

می شود و برگه یادداشت ها اگر پایه فضایی باشد در پایین تقویم و اگر به حالت خشتی باشد روی خود تقویم در کنار قسمت اصلی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد تقویم رومیزی با جای یادداشت متفاوت است که در تقویم رومیزی یادداشت دار اختصاصی می تواند به سلیقه مشتری انتخاب شود.

با در نظر گرفتن مزیت های گفته شده :

• وجود لوگو

• کاغذ یادداشت

• اطلاعات تماس

• پایه دار بودن

این ویژگی ها انتخاب شما را ارزشمند و خاص می سازد

با پیشرفت کردن تکنولوژی و فراگیر شدن گوشی ها، تبلت ها و استفاده از فضای مجازی ، اپ ها و نرم افزارهای مدیریتی و یادداشت برداری، تقویم ها بسیار متداول و مرسوم گردیده است.

ولی با این حال سررسید و دفترچه های یادداشت همچنان کاربردهای خود را حفظ کرده و در جلسات یا در کلاس که حضور دارید، نقش خود را به خوبی ایفا می کند.

تقویم یادداشت دارانواع صحافی تقویم رومیزی یادداشت دار:

1- صحافی فنری :

درطراحی و تولید تقویم رومیزی 1402 توانسته ایم که برگه های یادداشت را بصورت دفترچه در کنار تقویم اضافه کرده و به محبوبیت این محصول بیفزاییم . مزیت این تقویم در این است که برگه ها بصورت ورق ورق نیستند و مشکل پراکندگی ورق ها بعد از نوشتن و استفاده از انها به وجود نمی یاید.

برای صحافی این نوع تقویم یادداشتی از فنر دو تکه استفاده می شود که یک فنر برای صحافی تقویم و تکه دوم برای صحافی یادداشت ها استفاده می شود. می توان بر روی برگه یادداشت ها یک برگ گلاسه رنگی با چاپ اختصاصی چهار رنگ به عنوان جلد، برای زیبایی کار قرار داد.

2- صحافی چسبی:

برگه های یادداشت در این تقویم به صورت اینکه سر هر ورق چسب زده میشه به هم متصل و به پایه چسبانده می شود.

تعداد برگ یادداشت در تقویمی رومیزی یادداشت دار 1402:

تعداد برگه های یادداشت در تقویم رومیزی یادداشت دار متفاوت می باشد و در حالت معمول تعداد برگ ها بین 50 تا 100تایی برش و صحافی می شوند.

تقویم رومیزی یادداشتی 1402 برای زیبایی بیشتر در تقویم هایی که یادداشت آنها فنری می شود تعداد برگ را در توازن با ضخامت برگه های تقویم قرار می دهند که هم تراز باشد. برگه ها عموما از جنس تحریر 70 یا 80 گرم انتخاب می شوند که وزن آنها سنگین نباشد و ضخامت زیادی نداشته باشند. در بعضی موارد از برگه گلاسه 135 گرم نیز برای یادداشت تقویم استفاده می شود که هزینه آن به نسبت کاغذ تحریر بالاتر است. توصیه می کنیم از کاغذ گلاسه بعنوان یادداشت بهره نبرید چرا که جوهر بر روی یادداشت حرکت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

26 − = 22

ارسال نظر