تقویم رومیزیسفارش تقویم رومیزی اداری

این روزها بیشتر مردم به تلفن همراه یا تبلت خود نگاه می‌کنند تا ببینند ساعت چند است و یا امروز چندم ماه است. بسیاری از افراد قرارها و یادآوری‌های خود را در دستگاه‌های الکترونیکی خود با زنگ‌های صوتی و تصویری برای اطلاع ‌رسانی در زمان‌های مناسب ثبت می‌کنند. با این حال، هنوز جایی برای تقویم رومیزی در محیط کسب و کار امروزی وجود دارد.

تقویم رومیزی اداری را می‌توان به تنهایی و یا همراه با موارد دیگر به عنوان هدیه تبلیغاتی ارائه داد؛ از مهمترین مزیت های تقویم رومیزی اداری، نشان دادن تمامی روزهای یک ماه در یک صفحه است، به صورتی که دیگر نیاز نیست برای دیدن روز، تقویم را ورق بزنید. طراحی تقویم رومیزی به سه صورت تقویم رومیزی ماهانه و تقویم رومیزی هفتگی و یا سالانه می باشد.

در این مقاله ابتدا به بررسی تقویم رومیزی اداری پرداخته و در مورد انواع و کاربردهای آن صحبت خواهیم کرد. سپس بهترین مرکز خرید تقویم رومیزی اداری را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر قصد سفارش تقویم رومیزی را دارید، توصیه می‌کنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا با آگاهی کافی، برای سفارش تقویم رومیزی تصمیم‌ گیری کنید.

 


خرید انواع تقویم رومیزی اداری از واحد سالنامه برگ


 

تقویم رومیزی اداری چیست؟

تقویم رومیزی یک وسیله تبلیغاتی و البته بازاریابی با قیمت مناسب است. البته تقویم‌های رومیزی اداری همچنان عملکرد اصلی خود را حفظ می‌کنند که برای ثبت و نگه ‌داشتن قرارهای کاری و زمان ‌بندی، استفاده می‌شود. علاوه بر عملکردهای تجاری، آنها همچنین برای جنبه های شخصی تر، مانند یادآوری تولدها، سالگردها و تعطیلات مدرسه استفاده می شوند.

نگاه کردن به یک تقویم رومیزی اداری از کارهایی است که بدون شک روزانه انجام خواهید داد تا مطمئن شوید که هیچ تاریخ مهمی را فراموش نمی کنید. فرقی ندارد که یک کارمند اداری هستید یا یک دانشجو، در هر صورت یک تقویم رومیزی اداری به شما کمک می کند تا فعالیت های خود را از قبل برنامه ریزی کنید و زندگی خود را منظم کنید.

این فعالیت‌ها می تواند چیزی به سادگی یادآوری تولد دوستان و خانواده شما باشد یا می تواند چیزی شبیه به یادآوری زمان سررسید صورتحساب ها و پرداخت قبوض باشد. در کل تقویم رومیزی اداری یک وسیله کاربردی است که به شما در امور روزانه‌تان کمک خواهد کرد و می‌تواند همراه خوبی برای انجام امور شما باشد.

شما می توانید در آن اهداف و کارهای روزانه خود را بنویسید. برای استفاده موثر از تقویم رومیزی اداری می‌توانید هدف خود را در بالای تقویم خود بنویسید یا با یک خودکار رنگی تاریخ مدنظرتان را علامت دار کنید. حتی می توانید در بخش یادداشت تقویم، مراحل انجام آن کار را بنویسید. به عنوان مثال، اگر همیشه در پرداخت قبوض خود تاخیر دارید، پس هدف شما پرداخت به موقع صورت حساب ها است.

انواع تقویم رومیزی اداری

چگونه این اتفاق می افتد؟ خب، بدیهی است که تاریخ سررسید تمام صورتحساب ‌هایتان را روی تقویم رومیزیتان می‌نویسید. آن را با حروف بزرگ و پررنگ در بالا یا پایین بنویسید تا هر روز جلوی چشم شما باشد.

تقویم رومیزی اداری یک ابزار قدرتمند برای زمانبندی هدف های شما است. همانطور که می بینید، اگر از تقویم رومیزی به صورت هدفمند استفاده کنید، ابزار قدرتمندی است که می تواند به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند. اما فقط در صورتی که یک هدف را برای پیگیری در تقویم خود انتخاب کنید، هر روز آن را بررسی کنید واز آن برای سایر اطلاعات مزاحم استفاده نکنید.

انواع مدل های تقویم رومیزی اداری

تقویم رومیزی اداری ماهانه

این تقویم دارای ۱۲ لت ( برگ ) به حالت پشت و رو است که در هر برگه، تمامی روزهای هفته در آن آمده است. در هر دو طرف این برگه ها در کادرهای مخصوص، چاپ تبلیغات شما امکان پذیر است.

تقویم رومیزی اداری هفتگی

این تقویم‌ها ۵۲ برگ دارند. در این مدل از تقویم به دلیل فضای بیشتر، شما می توانید یادداشت‌های بیشتری بنویسید.

تقویم رومیزی اداری سالانه

این تقویم رومیزی، تنها یک برگ دارد و تمامی رویدادهای سال را در یک نگاه به صورت مختصر نشان می‌دهد.

ویژگی های تقویم رومیزی اداری

داشتن یک تقویم رومیزی اداری می ‌تواند به شما کمک کند تا قرارهای هفتگی خود را پیگیری کنید، حتی اگر تعداد زیادی نداشته باشید. قبوض خود را فراموش نمی کنید. تعطیلات را به خاطر می سپارید. هر پروژه در حال انجام را سازماندهی می کنید.

در نهایت، تقویم‌های رومیزی اداری اختصاصی شده، هدایای تبلیغاتی فردی و مؤثری هستند که کسب ‌و کار شما را در تمام طول سال در معرض دید قرار می‌دهند.

تقویم رومیزی، تمرکز را بهبود می بخشد. همچنین تقویم های رومیزی اداری جای بسیار خوبی برای کسانی است که تاریخ های مهم را فراموش می کنند. ممکن است احساس کنید که نوشتن، بیهوده است؛ با این حال، در بهبود تمرکز هنگام انجام کارهای خسته کننده بسیار موثر است.

تقویم ها ی اداری ابزارهای مفیدی برای پیگیری جلسات آینده، ضرب الاجل ها و نقاط عطف هستند. تقویم رومیزی اداری به شما این امکان را می دهد تا برنامه های روزانه، هفتگی یا ماهانه خود را در یک نگاه ببینید و تعطیلات رسمی و زمان آن را برای شما یادآوری می کند.

جای تعجب نیست که به دلیل تنوع زیاد تقویم، هر شخص می‌تواند انواع مختلفی از تقویم را در محل کار خود داشته باشد؛ از تقویم کاغذی روی دیوار گرفته تا تقویم رومیزی اداری.

مشکل این است که مردم اغلب چندین تقویم را همزمان مدیریت می کنند. وقتی این تقویم‌ها با کار شما ادغام نشده و با یکدیگر هماهنگ نیستند، می توانند منجر به سردرگمی، سردرد و مهلت‌های از دست رفته شود.

بهترین مرکز فروش تقویم رومیزی اداری

بهترین مرکز فروش تقویم رومیزی اداری

تقویم های رومیزی اداری در طرح های متنوع و زیبا در واحد سالنامه برگ تولید می شود که به مشتریان امکان اختصاصی کردن این تولیدات را همگام با برند و محصولاتشان می دهد که می توانند این محصولات را کاملا طبق خواست و نیاز خودشان طراحی کرده ( یا آتلیه طراحی سالنامه برگ برایشان طراحی کند) و سفارش دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چاپ تقویم رومیزی اداری و سفارش تقویم رومیزی اداری ۱۴۰۳، ‌می ‌توانید با واحد فروش سالنامه برگ در تماس باشید.

در آخر، مطمئناً دستگاه های دیجیتال مثل لپ تاپ یا موبایل اینجا هستند تا در زندگی مدرن امروزی وجود داشته باشند و کنارمان باشند. اما لازم است که بگوییم برای داشتن ذهن و تمرکز بهتر، بیشتر از تقویم رومیزی کاغذی استفاده کنید. چراکه این تقویم‌ها به شما این امکان را می دهد ازمانیتورهایی که تمام روز به شما خیره شده اند، فرار کنید. نوشتن روی تقویم رومیزی کاغذی به تحریک مغز شما و به بهبود تمرکز شما کمک می کند. همچنین باعث افزایش آرامش شما می شود . نکات مثبت استفاده از تقویم های رومیزی اداری بسیار قوی تر از آن است که بتوان نادیده رفت. آنها را فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

− 1 = 2

ارسال نظر