سررسید و سالنامههدیه تبلیغاتی با قیمت مناسب برای سال 1400

آیا به دنبال ارائه محصولات تبلیغاتی هستید؟ در یک سال جدید فرصت های جدید و روابط جدیدی به وجود می آید و این به شما و برند شما بستگی دارد که از هر دو آنها استفاده کنید! هدایای تبلیغاتی، ایده ای بسیار هوشمندانه، مرسوم و کارآمد هستند. در دنیای بازاریابی متنوع محصولات و خدمات، بی شک یکی از تاثیرگزارترین روش های تبلیغات، استفاده از هدیه قیمت مناسب جهت تبلیغات است. یکی از هدایای قیمت مناسب برای سال ١٤٠٣ نیز تقویم رومیزی ١٤٠٣است. اما در ادامه به توضیحات کامل تری در رابطه با هدایای تبلیغاتی و نکات خرید آن خواهیم پرداخت.

هدیه تبلیغاتی قیمت مناسب سال ١٤٠٣

این که آیا شما در حال تبلیغ یک محصول یا خدمت تجاری هستید یا به مشتریان قدیمی خود فرصت دیگری برای تعامل ارائه می دهید، محصولات تبلیغاتی می تواند یک انتخاب بازاریابی هوشمندانه باشد. این هدایای مارک شده با قرار گرفتن در دید مخاطب، یک روش ملموس برای نگه داشتن مشاغل در ذهن افراد است و همچنین فرصتی ارزشمند برای کمک به برندسازی آن محصول و یا خدمت برای عموم مردم می سازد. با توجه به کثرت و فراوانی این هدایا به خصوص در نزدیکی سال نو و عید نوروز، بهتر است با ارائه یک هدیه منحصر به فرد و جالب، شرکت خود را از دیگر شرکت ها متمایز کنید.

هدایای تبلیغاتی مدرن

خوشبختانه، هدایای تبلیغاتی امروزه گزینه های بسیار بیشتری را برای مشارکت در مقایسه با 10 سال پیش ارائه می دهند. با ایجاد زمینه های مختلف در تولید مواد جدید، فرآیندهای چاپ و افزایش پتانسیل اتوماسیون، دیگر لازم نیست بین مقرون به صرفه بودن و کیفیت بالا یکی را انتخاب کنید. در حال حاضر، بیشترین نوآوری ها ناشی از تمایل کنار گذاشتن پیشنهادهای سنتی تر و ارائه محصول منحصر به فرد تر به مخاطبان است. انتخاب منطقی و هوشمندانه این هدایا می تواند شما را برای مدت زمان طولانی تری در معرض دید و توجه افراد قرار دهد.

نکات انتخاب هدایای تبلیغاتی

مواردی را انتخاب کنید که نمایانگر شرکت شما باشد. مهم است که برند خود را با ارائه محصولاتی بی نظیر و مفید برای مشتریان خود شناخته کنید. به یاد داشته باشید که هدف توزیع هدیه تبلیغاتی این است که برای مدت طولانی با مشتری خود در تعامل باشید. به عنوان مثال برای ارائه هدایای تبلیغاتی در صنعت خودرو سازی از ملزومات مورد نیاز در خودرو استفاده کنید.

هدیه ای مفید، مرسوم و مد روز پیدا کنید. طبق گفته متخصصان در این زمینه، انتخاب یک هدیه متناسب با نیاز مخاطب می تواند برداشت های ماندگاری از برند شما در ذهن بر جای بگذارد. به عبارت ساده تر، به جای فکر کردن در مورد خودتان، به آنچه دیگران می خواهند یا نیاز دارند فکر کنید.

باید اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را ارائه دهد و در نوع خود با ارزش باشد. این یک فرصت بی نظیر برای ارائه اطلاعات به مخاطب است چرا که آگهی های تبلیغاتی از بین می روند اما هدایای تبلیغاتی ارزش افزوده ای را به تجربه خرید مشتریان شما می بخشند. فراموش نکنید که هدایای تبلیغاتی باید محبوب، معتبر و غیر منتظره باشند.

قبل از انتخاب به مخاطبان خود نگاه کنید. محصولات تبلیغاتی یکی از بهترین بازده های سرمایه گذاری برای صرفه جویی در هزینه ها هستند.

هدایای تبلیغاتی را می توان به چه اشخاصی ارائه داد؟

شما می توانید به سادگی از فواید هدایای تبلیغاتی برای حفظ مشتریان بالقوه و همچنین جذب مشتریان جدید استفاده کنید. انتخاب هدیه مناسب مطمئناً تحت تأثیر شخصی خواهد بود که گیرنده مورد نظر شما محسوب می شود.

آیا هدیه تبلیغاتی باید در رابطه با تجارت شما باشد؟

اگر بتوانید محصولی را پیدا کنید که به وضوح نشان دهنده تجارت یا خدمات شما باشد، می تواند برای تقویت پیام شما بسیار موثر باشد. به عنوان مثال، سررسید و سالنامه یا تقویم های رومیزی به صورتی طراحی شده اند که می توانید برند یا نام شرکت و شعار تبلیغاتی و دیگر موارد مربوط به حرفه خود را به راحتی به کمک آن ارائه دهید. همچنین می توانید در انتخاب کالاهای تبلیغاتی خود از رنگ های سازمانی و شرکتی خود نیز استفاده کنید. برای مثال می توانید پایه تقویم رومیزی یا رنگ جلد سررسید را به رنگ سازمانی خود انتخاب کنید. به طور کلی بسیاری از موارد تبلیغاتی که ما تهیه می کنیم در طیف و رنگ های گسترده ای موجود هستند که به راحتی می تواند با برند شما در ارتباط باشد.

آیا هدایای تبلیغاتی مفید خواهد بود؟

انتخاب هدیه ای که گیرنده شما از آن استفاده مفید داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر شخص مورد نظر نتواند کاربرد خوبی برای هدیه شما پیدا کند، در اولین فرصتی که پیدا کند آن را کنار گذاشته، فراموش کرده یا به سادگی در سطل آشغال جای می دهد! بنابراین شما باید از خود بپرسید آیا دوست دارم این محصول را دریافت کنم و آیا این محصول برای من کاربردی است؟

بودجه شما چقدر است؟

برخی محصولات فقط در صورت تولید در دسته های بزرگ مقرون به صرفه خواهند بود. بنابراین برای این موارد شما باید حداقل مقدار سفارش را در نظر بگیرید. همچنین اگر قصد توزیع هدایای خود از طریق پست و پیک را دارید باید هزینه های انتقال و پخش ان را نیز در نظر بگیرید.

بهترین هدیه تبلیغاتی با قیمت مناسب برای سال ١٤٠٣

همانطور که اشاره کردیم، تقویم رومیزی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه هایی است که می توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر بگیرید. یکی از مزیت های تقویم های رومیزی قابلیت نمایش تبلیغات در حالت های مختلف می باشد و برای مثال می توانید تبلیغات خود را روی پایه، یا پلاک و یا در طراحی تمام صفحات تقویم رومیزی به کار ببرید. قیمت این محصول نیز بسیار مناسب بوده و کارآیی بسیار فراوانی نیز دارد. جهت مشاهده تقویم های رومیزی باکیفیت و قیمت مناسب می توانید به گالری سررسید  ١٤٠٣ واحد سالنامه برگ مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

5 + 5 =

ارسال نظر