تقویم رومیزیبهترین مرکز فروش تقویم رومیزی 1403

امروزه شاید به ندرت افرادی پیدا شوند که از تقویم استفاده نکنند، حضور تقویم در زندگی افراد جایگاه بسیار ویژه ای پیدا کرده است.

در این دنیای مدرن با گسترش تکنولوژی اکثر افراد از تقویم های الکترونیکی استفاده می کنند ولی همچنان نسخه فیزیکی تقویم طرفداران بیشتری نسبت به تقویم های الکترونیک دارند.

معروف ترین نوع تقویم، تقویم رومیزی است و در دنیای تبلیغات وقتی صدای نوروز به گوش افراد میرسد همه نگاه ها و فکرها به سمت تقویم و سررسید معطوف می شود.

استقبال از خرید تقویم رومیزی تعجب ‌برانگیز نیست. به خوبی می‌دانیم که یک تقویم رومیزی خاص در گوشه ‌ی میز کار جا خوش می‌کند و تا پایان سال، نماینده‌ی برند شما در نزد مشتریان خواهد بود. مسئله زمانی پیچیده می‌شود که علاوه بر شما، سایر شرکت‌ها هم به این ریسمان نجات ‌بخش چنگ می ‌زنند و شاید مخاطبان شما چند تقویم رومیزی را به طور همزمان از چند برند مختلف دریافت کنند. در نتیجه خرید تقویم رومیزی اختصاصی فانتزی و زیبا با تبلیغات خودتان، می تواند شمارا پیروز میدان رقابت کند.


خرید انواع تقویم رومیزی 1403 از مرکز فروش تقویم رومیزی تهران


 

ما در مرکز فروش تقویم رومیزی سالنامه برگ باور داریم که با هم برنده ‌ایم و رضایت مشتریان شما، یک بازی برد-برد برای ما و شماست. به همین علت در مرحله ی تماس با کارشناسان و کسب مشاوره دررابطه با موارد و پارامترهای مختلف صحبت کرده و برآیندی از سلیقه شما و نیاز مشتریان مختص به خودتان را پیشنهاد می دهیم.

اگر به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید تقویم رومیزی اختصاصی باکیفیت و لوکس هستید، سالنامه برگ از جمله این مراکز است. شما می توانید با تماس به واحد فروش سالنامه برگ ثبت سفارش کرده و در زمان مشخص شده آنها را تحویل بگیرید. داشتن نظم و سرعت در ارائه سفارشات به مشتریان از جمله ویژگی‌های واحد سالنامه برگ است.

از خصوصیات و ویژگی های ارائه سفارش، امکان درج لوگو وطرح مورد نظر بر روی تقویم هاست که درج لوگو از توصیه های ما برای خرید تقویم رومیزی است که از طریق سالنامه برگ امکان انجام آن فراهم شده است.

کیفیت بالای چاپ و کاغذ استفاده شده در این تقویم‌ها یکی از دلایلی است که ما این واحد فروش تقویم رومیزی را به شما پیشنهاد می ‌دهیم.

بورس تقویم رومیزی

بورس تقویم رومیزی

اگر از میدان بهارستان به سمت جمهوری بروید به 2 بازار شلوغ و در عین حال مهم برخورد می کنید، یکی از آنها بازار سپهسالار بورس خرید کیف و کفش و دیگری بازار سررسید و تقویم رومیزی یا چاپ انواع کارت های مناسبتی است. اگر از سمت غرب یعنی میدان جمهوری اسلامی به سمت شرق خیابان حرکت کنید نرسیده به میدان بهارستان می توانید مغازه های فروش سررسید وتقویم را ببینید.

البته که تمام تولید کنندگان تقویم در بهارستان متمرکز نیستند اما با این حال بیشتر مراکز چاپ و چاپخانه ها در ظهیرالاسلام و اطراف آن متمرکز هستند. افراد معمولا از تقویم هایی با طراحی مناسب و کاربردی به صورت روزانه استفاده می‌کنند. شما با چاپ تقویم تبلیغاتی می‌توانید به مدت یک سال همواره نام خود را در ذهن مشتریان و همکارانتان پررنگ کنید. بنابراین بهتر است یک طراحی مناسب و کاربردی برای تقویم رومیزی تبلیغاتی خود در نظر داشته باشید. هرسال بازار تقویم خاص نسبت به سال قبل گرم‌ تر می ‌شود و مشتریان هم سررسیدهای تبلیغاتی با طرح‌های خاص و خلاقانه را می ‌پسندند. اگر خیلی کنجکاو باشید و در کوچه پس کوچه های خیابان جمهوری بگردید میتوانید کارگاه‌ها و چاپخانه های سررسید و تقویم را ببینید.

بهترین مرکز فروش تقویم رومیزی 1403

هر ساله با نزدیک شدن به سال جدید، بازار هدایای تبلیغاتی (تقویم و سرسید) نیز گرم می شود. سازمان ها و ادارات مختلف برای سفارش و خرید هدایای تبلیغاتی اقدام می کنند تا با هدیه دادن به مشتریان، مخاطبان یا کارمندان خود حس خوب را القا کنند. همواره شرکت ها و سازمانها به دنبال بهترین مکان برای سفارش دادن این هدایا هستند.

تقویم رومیزی 1403 نیز یکی از محصولات تبلیغاتی پر طرفداراست که با نزدیک شدن به سال جدید این محصول را بسیار سفارش می دهند. سازمان ها برای سفارش دادن به مرکزهای مختلف، این موارد را از مرکزی که این خدمات را ارئه می دهد انتظار دارند:

جعبه تقویم رومیزی

قیمت مناسب

اولین چیزی که سازمان ها از بهترین مرکز فروش سررسید و تقویم رومیزی انتظار دارند، قیمت مناسب است. هر اداره و یا سازمانی با توجه به بود جه ای که برای خرید به این محصول در اختیار دارد اقدام به سفارش کرده و تلاش می کند خرید خودرا با بهترین قیمت انجام دهد. در نتیجه برای خرید به مرکزی که قیمت مناسب تری ارائه دهد مراجعه می کند.

هم چنین شما می توانید در کنار تقویم خود از خدمات کم هزینه و پرکاربردی همچون طلاکوب و پلاک و لیزراستفاده کنید و در نتیجه یک تقویم رومیزی تبلیغاتی کم هزینه و خلاقانه به مشتری خود هدیه دهد.

دقت و کیفیت

مساله‌ ی مهم دیگری که سازمان ها انتظار دارند کیفیت مناسب است. این مساله به قدری مهم است که هر سازمانی قبل از سفارش خود جست و جو می کند تا مرکزی را پیدا کند که بهترین کیفیت را داشته باشد چرا که این هدایای تبلیغاتی اعتبار خود سازمان هستند. اگر هدایای تبلیغاتی کیفیتی مناسب نداشته باشند، مشتری یا مخاطب، بی کیفیتی را به کل سازمان گره می زند و در واقع به جای تبلیغ برای سازمان ضد تبلیغ انجام می شود.

نظم و سرعت

سازمان ها علاقه دارند با مرکزهایی کار کنند که نظم و سرعت در کار برای آن ها اهمیت داشته باشد. وسفارش به موقع به دستشان برسد. مخصوصا در ارتباط با هدایای تبلیغاتی که عموما سفارش آن ها آخر سال انجام می شود و سازمان ها خودشان بسیار شلوغ هستند و کارهای زیادی دارند. در نتیجه ترجیح می دهند که فرایند سفارش دادن هدایای تبلیغاتی کمترین زمان را از آن ها بگیرد.

یکی از بهترین مراکز چاپ تقویم و سالنامه که به صورت حرفه ای و با بهترین کیفیت این کار را انجام می دهد، سالنامه برگ می باشد. این سازمان تمام موارد بالا را سرلوحه کار خود قرار داده است تا مشتریان با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنند. کیفیت، دقت، منظم بودن و در نظر گرفتن زمان سازمان ها از ویژگی های سالنامه برگ می باشد.

این سازمان همچنین برای خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهد بهترین و مناسب ترین هزینه را دریافت می کند. هدف این سازمان رضایت و خشنودی مشتریان و مخاطبان، نسبت به خدماتی که دریافت کرده اند، می باشد. کارشناسان فروش سالنامه برگ همیشه آماده پاسخگویی و مشاوره به مشتریان و مخاطبان سازمان هستند تا بتوانند به بهترین شکل نیاز آن ها را برآورده کنند.

فرایند سفارش تا دریافت محصول از این سازمان به راحت ترین شکل ممکن انجام می شود و در هر زمانی پاسخگوی مشتری می باشد. با در نظر گرفتن زمان مناسب سازمان ها می توانند از یک تا دو ماه قبل نسبت به سفارش تقویم رومیزی اقدام کنند تا در زمان مناسب محصول خود را دریافت کنند. سالنامه برگ به عنوان بهترین مرکز فروش تقویم رومیزی 1403 با بهترین امکانات چاپ و بهترین کیفیت، آماده خدمت به مخاطبان می باشد.

بهترین مرکز فروش تقویم رومیزی 1403

فروش سررسید و تقویم هم بصورت تک و هم عمده در سالنامه برگ انجام می شود. در زمان سفارش سررسید 1403 می توانید تیراژ مدنظر را بدون محدودیت اعلام کنید. تولید کنندگان سررسید و سالنامه هر ساله تنوع بسیاری از انواع محصولات تبلیغاتی را تولید و در قالب کاتالوگ هدایای تبلیغاتی عرضه می کنند. اما همیشه تفاوت بین تولید کنندگان حرفه ای همچنون سالنامه برگ و تولید کنندگان تازه کار بسیار زیاد و محرز است.

سالنامه برگ از سال 1387 تا امروز به شکل مستمر و کارآمد در بخش تولید و توزیع انواع سررسید و تقویم فعالیت موفق داشته است و با استفاده از این تجربه درصدد هستیم که بهترین هدیه و محصول را به شما وکسب و کارتان ارئه نماید.

تقویم رومیزی 1403 در سالنامه برگ با تنوعی کم نظیر ارائه گردیده است. همچنین امکان سفارش تقویم رومیزی اختصاصی 1403 نیز از سالنامه برگ برای شما فراهم شده است که امکان تبلیغات گسترده ‌تر را برای شما و کسب و کارتان فراهم می ‌کند.

همانند سال های گذشته برای ثبت سفارش تقویم رومیزی شما مشتریان گرامی می توانید با مشاوران سالنامه برگ تماس بگیرید و از آخرین نمونه و قیمت ها مطلع شوید و سفارش خود را خرید و ثبت کنید. از آنجایی که با توجه به نزدیک شدن به ماه های پایانی سال ثبت سفارش و خرید سررسید و سالنامه افزایش پیدا می کند و از آنجایی که پروسه تولید و چاپ این محصول طولانی است از شما خواهشمندیم قبل از رسیدن به روزهای انتهایی سال جهت ثبت سفارش وانتخاب سالنامه و یا تقویم مدنظر اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با واحد فروش سالنامه برگ با شماره تلفن 91200200-021 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

30 − 20 =

ارسال نظر