اخبارمناسبت های مهمرنگ سال 1403

رنگ سال 2024 معرفی شد. موسسه پنتون مطابق رسم هر ساله، رنگ سال جدید را اعلام کرد. مطابق با گزارش پنتون، رنگ سال 1403، هلویی یا همان نارنجی است.

رنگ هلویی یک رنگ گرم و دلنشین است که احساساتی مثبت مانند شادی، آرامش و دلپذیری را تداعی می‌کند. این رنگ می‌تواند به محیط‌هایی احساس دلنشینی ببخشد و جذابیت ظاهری را افزایش دهد. همچنین، به خاطر رنگ پاستلی که دارد، به صورت عمومی به عنوان یک رنگ نرم و آرامش بخش شناخته می‌شود.

رنگ سال 1403WGSN و شرکت خواهرش، Coloro، پالت رنگ پاییز و زمستان 2024-2025 را ارائه دادند.

تطبیق پذیری یک کیفیت کلیدی است که بین هر پنج رنگ پیشنهادی مشترک است . عاملی که بازتاب تلاش های اخیر WGSN برای ترویج تم های بدون فصل است ک طول عمر دارند. جما ریبرتی، رئیس بخش داخلی WGSN، در طی یک وبینار در مورد رنگ‌ ها گفت: «آنها واقعاً می ‌توانند شخصیت‌های مختلفی را با توجه به پالت‌های رنگی که با آن کار می ‌کنند به خود بگیرند و این مهم ‌تر از همیشه است».

رنگ‌هایی که دو سال قبل تعیین شده‌اند، نتیجه کارگاهی هستند که در آن روسای مختلف بخش WGSN تحقیقات خود را طرح‌ ریزی می‌کنند و در مورد ارتباط رنگ‌ ها در صنایع بحث می‌کنند. اورانگو سامبا، رئیس رنگ WGSN گفت: آنها آنچه را که از نظر اقتصادی، سیاسی و زیست محیطی در حال وقوع است، در نظر می گیرند.

برای مثال طرح های جدید بیمارستان، نمونه ای از این موارد است. سامبا گفت به جای طراحی برای بیماری، طراحی مراقبت های بهداشتی با افزودن دیوارهای رنگی به امکانات بهداشت روان برای کمک به ارتقای بیماران و کارکنان، توجه خود را بر سلامتی متمرکز می کند. رنگ ‌هایی که دارای ویژگی‌های آرام ‌بخش و مثبت هستند، مانند زردآلو و ماتچای خنک، پاستل سبز تسکین ‌دهنده، این اثر نشاط‌ بخش را ایجاد می‌کنند.


لحظه تحویل سال ۱۴۰۳


رنگ ‌هایی که می‌توانند به طور یکپارچه بین حوزه دیجیتال و فیزیکی حرکت کنند، اهمیت فزاینده ‌ای دارند، زیرا افراد با استفاده از پلت ‌فرم‌های آنلاین برای اهداف متعدد فراتر از معاشرت و خرید سازگار می‌شوند. به عنوان مثال، TikTok به وسیله ای برای سرگرمی و یادگیری تبدیل شده است. در اینجا، سامبا اشاره کرد که “رنگ های روشن و بسیار محرک” و سایه هایی که نیاز به خلاقیت را منعکس می کنند، کلیدی هستند.

رنگ ‌های قرمز و نارنجی به اندازه رنگ ‌های آبی و سبز برای فضاهای داخلی مرتبط می ‌شوند و جذب رنگدانه ‌های گرم‌ تر و برنزه‌ های طبیعی را برجسته می‌کنند.

ریبرتی گفت که رنگ شدید، رنگی که با رنگ های نارنجی، قرمز و قهوه ای هم مرز است، حس برتری دارد که روی روکش های متالایز و لاکی کار می کنند.

کول ماچا، «ترکیبی عالی از سبز گیاهی و پاستل حواس‌آمیز»، به‌عنوان به ‌روزرسانی سبز مریم گلی است که در حال حاضر در صنایع رواج دارد.

و اما در اینجا به توضیحی مختصر در باره رنگ های پیشنهادی سال ۱۴۰۳ می پردازیم:

رنگ های پیشنهادی سال ۱۴۰۳

بنفش تیره

بنفش تیره، رنگ قدرتمندی که به موضوعات اکتشاف فضا و متاورژن متصل می شود. یک تاریکی نزدیک به مشکی، تاریکی را جشن می‌گیرد و به حسی از رمز و راز متصل می‌شود.

“رنگ بنفش نیمه شب، با تمایل روزافزون کاربران برای فرار از روند زندگی همسو است.”

او اضافه کرد: اگرچه بنفش به عنوان رنگی دشوار برای استفاده در فضای داخلی شهرت دارد، اما Midnight Plum راه حلی عمیق، غنی و لایه ای برای محصولاتی با تنوعی مانند مسواک، مبلمان نرم و رنگ ارائه می دهد.

با این حال، رنگ آلو نیمه شب ممکن است بیشترین سود را در مد داشته باشد.

گراهام کراگ، استراتژیست ارشد مد WGSN، می گوید: وقتی یک سایه تیره رنگی سعی می کند برای سنگری که رنگ سیاه در طول دهه ها ساخته ،بجنگد، واقعاً هیجان انگیز است. آلو نیمه شب به عنوان یک جایگزین عالی برای انرژی بخشی مجدد به آن منطقه به نظرم می رسد.

بنفش تیره به عنوان رنگی که ریشه در مضامین روشنفکرانه ای مانند کاوش در فضا، متاورس و احساسات گوتیک / زیرزمینی دارد، انحراف پیچیده ای از رنگ های خونی و شرابی است که مد تمایل دارد هر پاییز به آن متوسل شود. .

بنفش تیره؛ رنگ پیشنهادی سال 1403

کراگ گفت: «این رنگ عالی برای افزودن یک میدان پویا تیره به چاپ‌ها و چاپ‌های کلاسیک است که جذابیتی همیشگی در چرخه‌های روند سریع دارند. “این یک بنفش قدرتمند است که مکمل چک و راه راه های متنوع است و به عنوان پایه ای برای لباس های روز تا شب نیز عمل می کند.”

با این حال، هر پنج رنگ به عنوان پایه برای چاپ و به عنوان عناصری در الگوها عمل می کنند.

خاکستری پایدار

اهمیت مداوم رنگ های خنثی و انتخاب رنگ های پایدارترو بازیافت پذیری، معنای «فقط کافی» را در این پالت پیشنهاد شده برای سال 2024 را بیان می کند. این رنگ که نمایانگر عملی بودن و قابلیت اطمینان است، پایه و اساس طراحی می باشد.

“این رنگ در مورد تقویت تعادل و کاهش سرعت، به عنوان یک سایه بی انتها با جذابیت فرا فصلی و طولانی مدت صحبت می کند.”

خاکستری پایدار نمونه ای از تغییر دیدگاه طراحان در مورد مواد بازیافتی است. آنها به جای تلاش برای اصلاح عیوب، از به اصطلاح عیوب مواد استفاده می کنند تا به محصولات خود شخصیت دهند. رنگ خنثی مواد و شی را برای آنچه هست بدون رنگ سمی در بر می گیرد.

پالت 2024 از این نظر منحصر به فرد است که جلو و مرکز آن خنثی است. سامبا گفت که خاکستری پایدار اهمیت تداوم رنگ‌های خنثی و انتخاب‌های رنگی پایدارتر را تأیید می‌کند که نشان‌دهنده کاربردی بودن، قابلیت اطمینان و بازیافت‌پذیری با جذابیتی اساسی و جاودانه است.

رنگ سال 1403

سبز آرامش بخش

یک پاستل رنگی با کیفیتی تسکین دهنده و آرام وارتباط طبیعت با فناوری. این رنگ اهمیت پیشرفت در مواد زیستی و گیاهی با انرژی طبیعی، رنگ ها، رنگدانه ها و منابع انرژی را برجسته می کند.

از آنجایی که مصرف‌ کنندگان همچنان با احساس اضطراب و استرس مقابله می‌کنند، ما برای کمک به آرامش ذهن و ایجاد حس استراحت و تأمل به این رنگ نگاه می‌کنیم. رنگ سبز رنگی آرام و آرام بخش با کیفیت درمانی است.

کراگ (طراح) گفت: این برای ایجاد آثار گیاهی و گل‌های آرام بسیار عالی است، که روند بزرگی است که ما در لباس زنانه دنبال می‌کنیم. و می تواند فصل بهار را ادامه دهد ، بنابراین طول عمر خوبی نیز دارد.” او اضافه کرد که اتصال این رنگ به ویژه با پالت گسترده تر قرمزهای فصلی، آبی، سبزهای عمیق تر و زرد، آسان است.

رنگ پیشنهادی سال 2024

(به احتمال زیاد رنگ سال ۱۴۰۳ ) گلبهی

این رنگ بر روی سبک زندگی متعادل تمرکز می کند که بدن و ذهن را تغذیه می کند. نارنجی زردآلو به عنوان یک سایه همه کاره و فرا فصلی می باشد. شامل یک رویکرد طیف کامل برای سلامت و تندرستی است. این رنگ بیانگر فواید طبیعی سرشار از ویتامین و آنتی اکسیدان زردآلو و پرتقال است.

“ذر گذر زمان ، رنگ گلبهی همواره به تایید کردن اهمیت خود ادامه می دهد و نماینده رنگی سرشار ازامید و انرژی مثبت عمل می کند.”

گلبهی یک رنگ سفید شده گرم است که به صورت نارنجی ملایم دیده می شود و از رنگ میوه نیمه گرمسیری زردآلو الهام گرفته شده است.

رنگ های نارنجی به عنوان برانگیختن خلاقیت شناخته شده است، به همین دلیل است که مناطق بازی و دفاتر معمولاً با رنگ محرک برجسته می شوند. مانند پرتقال، زردآلو برای اتاق هایی که نیاز به “بیدار کردن” ذهن دارند، عالی است، اما با رنگ خاکی خود، حس آشنایی یا تعلق را نیز به ارمغان می آورد. رنگ شاد و راضی نشانه آن است که روند رنگ‌ها به رنگ‌های فشرده‌ تر باز می‌ گردند و سایه را پس از همه ‌گیری که در درجه اول رنگ‌های مدیتیشن است، باقی می‌گذارند.

رنگ سال 1403

گلبهی نیز مانند نارنجی رنگی چشم نواز است که با بسیاری از رنگ های معاصر به خوبی بازی می کند و آن را به یک ترکیب عالی برای طراحی داخلی تبدیل می کند. نورانی و در عین حال با کیفیتی ظریف می تواند تضاد با طراوت و همه کاره تقریباً با هر اتاقی باشد.

گلبهی یک رنگ با لهجه فوق العاده همه کاره است که با رنگ های خاکی مانند زیتونی و قهوه ای برای پاییز و زمستان یا رنگ های روشن تر مانند فیروزه ای برای بهار و تابستان ترکیب می شود. روی اکسسوری‌های گلبهی برای تمام فصول رنگی سرمایه ‌گذاری کنید – چکمه‌ها، کلاه‌ها، کیف‌های دستی – حتی برخی زیورآلات صدف خاردار و مرجانی این رنگ نارنجی را به خود می ‌گیرند!

رنگ سال در ماه ژانویه هر سال توسط شرکت پنتون اعلام می شود. در این مقاله پالت رنگ های پیشنهادی از طرف شرکت های معتبر به پنتون را مورد بررسی قرار دادیم. با اولویت اینکه به احتمال زیاد رنگ سال 2024 همان گلبهی یا نارنجی خواهد بود.

جهت سفارش انواع سالنامه 1403 و تقویم رومیزی 1403 با سالنامه برگ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

30 − = 23

ارسال نظر