تقویم رومیزیتقویم زیردستی

چاپ کنندگان تقویم رومیزی زیر دستی همیشه سعی می کنند بهترین و پراستفاده ترین تقویم زیر دستی را تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار دهند تا در محیط کار به راحتی بتوانند از آن استفاده نمایند. استفاده از تقویم زیر دستی باعث راحت تر شدن کار افراد شده است زیرا تقویم زیر دستی به سهولت در دسترس قرار دارد. این نوع تقویم ها به دلیل قرارگرفتن روی میز و داشتن برگه های یادداشت دار بزرگتر نسبت به سایر تقویم ها، به نام تقویم منشی نیز شناخته می شوند.

تقویم زیر دستی یا به اسم دیگر، تقویم منشی، یکی از مدل های تقویم رومیزی می باشد که بسیار کاربردی هستند. می‌توان با استفاده از این مدل تقویم‌ها، اضافه بر مرور تاریخ و رویدادهای روز، در قسمت یادداشت آن مطالب روزمره خود را نیز ثبت کنید. کارمندان با استفاده از این تقویم می‌توانند زمان خود را مدیریت کرده و مطالب و برنامه‌های روزانه خود را در این تقویم‌ها یادداشت کنند. تقویم زیردستی چون همیشه در دسترس و مقابل دید است، باعث راحت تر شدن کار افراد می شود.

هدیه دادن تقویم زیر دستی یکی از شیوه های تبلیغاتی مناسب در پایان سال به کارمندان اداره می باشد. امروزه تقویم زیر دستی در انواع مختلف و رنگ های جذاب و زیبا طراحی وتولید می شوند همانند تقویم رومیزی لایه باز، چرمی، اداری و فانتزی.

تقویم زیر دستی چیست؟

تقویم زیر دستی یا به عبارتی تقویم منشی یکی از مدل های تقویم ‌های رومیزی است که علاوه بر بررسی تاریخ و رویدادهای روز، می توانید نکات مهم روزانه خود را نیز یادداشت کنید. تقویم های زیر دستی به همراه یادداشت تولید می شوند و بسیار کاربردی هستند .

با تقویم های زیر دستی به راحتی می توان زمان بندی کرد و کارها و برنامه‌های روزانه خود را در این تقویم‌ها یادداشت کرد.

تقویم زیر دستی در کنار انواع سررسید امروزه یکی از نیازها و واجبات تمام مدیرانی می باشد که به برنامه ریزی و زمان بندی روزانه اهمیت خاصی می دهند و و با توجه به مشغله های فراوانی که دارند و برای مدیریت زمان و تنظیم قرار های کاری و جلسات خود به یک تقویم زیر دستی نیاز دارند تا در سریع ترین حالت و به راحتی دسترسی به تقویم داشته باشند.

اکثر افراد تصور می‌کنند که زمان مناسب و کافی برای انجام کارهای خود را ندارند. اما به کمک برنامه ‌ریزی می توان وظایف و امور روزمره خود را در زمان مناسب انجام داد و به همه ی آنها رسیدگی کرد. تقویم‌های زیردستی نیز با همین هدف طراحی و تولید شده‌اند تا شما بتوانید با یک برنامه ‌ریزی منظم به همه ی امور خود در محل کار و یا منزل رسیدگی کنید.

در این مقاله، قصد داریم مدل های مختلف تقویم زیر دستی را بررسی کنیم تا اگر علاوه بر مرور تاریخ قصد برنامه ریزی کارهای روزمره خود را دارید ، با این نوع از تقویم آشنا شوید و به آسانی بتوانید تقویم زیردستی مورد نظر خود را بررسی و انتخاب کنید.

انواع تقویم زیردستی

انواع تقویم زیر دستی

تقویم زیر دستی در انواع مختلف و زیبا و با کارایی های متفاوت طراحی می شوند مانند تقویم زیر دستی منشی، چرمی، اداری و مدیریتی و … که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

تقویم زیر دستی مدیریتی

از ویژگی های تقویم زیر دستی مدیریتی که البته بعضی وقت ها با نام تقویم رومیزی هم شناخته می شود، این است که تقریبا به عنوان یکی از ارکان اصلی میز مدیران به شمار می رود. تقویم زیر دستی مدیریتی بر روی میز به شکل تخت و یکدست قرار داده می شود، جنس چرمی زیره آن و تقویم تک برگی که دارد باعث می شود که مدیران هرروز ناگزیر از آن در امور مختلف برنامه ریزی، نوشتن و مرور تقویم استفاده کنند.

این ویژگی مستقیما به طراحی و نوع کاربرد خاص تقویم زیردستی مدیریتی برمی گردد و به همین دلیل یکی از انتخاب های مهم در هنگام هدیه دادن می باشد. فرایند طراحی و تولید تقویم زیردستی مدیریتی از نظر نوع صحافی بصورت چاپ سرد می باشد. بدین صورت که قسمت های مختلف تقویم زیردستی بصورت چسب سرد به یکدیگر متصل و صحافی می شوند.

تقویم زیر دستی مدیریتی

تقویم زیر دستی اداری

تقویم زیر دستی اداری که با نام تقویم منشی هم شناخته می شود، یکی از انواع تقویم زیردستی است که کاربرد زیادی برای منشی ها و کارمندان بخش اداری دارد. افراد با استفاده از این مدل تقویم می توانند برنامه ها و فعالیت های روزانه خود را زمان بندی کنند و در این تقویم یادداشت نمایند. این افراد به دلیل نوع شغلی که دارند و کارهایی که انجام می دهند با افراد زیادی در ارتباط هستند، به همین علت باید برای همه ی ملاقات های روزانه و جلسه های خود یک برنامه ریزی دقیق انجام دهند.

با خرید تقویم زیر دستی منشی می توانند کارهای خود را با زمان بندی انجام دهند و تاریخ آنها را مشخص کنند و از این تقویم یادداشت دار استفاده کنند. به دلیل کاربرد های گفته شده تقویم زیردستی اداری در ادارات و شرکت های مختلف و استفاده زیاد افراد از آن، از محبوبیت خاصی میان کارمندان برخوردار است.

تقویم زیر دستی اداری

تقویم زیر دستی چرم

شکل طراحی تقویم زیردستی چرم به این صورت است که ابتدا یک لایه چرمی که با رنگ های مختلف طراحی و تولید می شود، در زیر تقویم قرار داده می شود. این زیره چرمی به این صورت است که در قطع تقریبا بزرگ و در اندازه یک برگه استاندارد A3 تولید می شود که قسمت پایین آن شامل یک لبه ضخیم تر می شود که محل قراردادن دست هنگام نوشتن می باشد و همچنین از پایین آمدن برگه تقویم زیر دستی جلوگیری می کند.

روی این زیره چرمی، یک برگه تقویم سالیانه بصورت نمای کلی قرار داده می شود که جهت مرور زمان و مدیریت آن می باشد. در بالای برگه تقویم زیردستی نیز فضای یادداشتی قرار می دهند که مناسب ثبت فعالیت ها و برنامه ریزی می باشد.

جنس تقویم زیردستی چرم از نوع چرم مصنوعی می باشد اما با این حال همچنان طرح زیبا و نفیسی دارد. یکی از کاربردهای مهم زیره چرمی استفاده به عنوان زیر دستی برای خطاطی، امضاهای مهم و نوشتن است. از قدیم نیز در زیر برگه های کاغذی از یک زیر دستی چرمی استفاده می کردند تا از لغزش قلم یا خودکار و … جلوگیری گردد و نوشته ایی با کیفیت تر داشته باشند.

امیدواریم با خواندن این مقاله توانسته باشید با تقویم زیر دستی آشنایی پیدا کنید و راحت تر بتوانید آن تقویمی که مناسب فعالیت روزانه شما است را سفارش بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

− 6 = 1

ارسال نظر