Uncategorized

بازار سررسید تهران، بهارستان است. در میدان بهارستان و ظهیرالاسلام اکثراً تمامی تولید کنندگان سررسید و تقویم رومیزی و هر آنچه که مربوط به امور چاپی است در اینجا مستقر هستند، که متقاضیان عزیز می توانند انواع سررسید و تقویم رومیزی را ببینند و از نزدیک با بازار خرید سررسید و همچنین دستگاه های صحافی و چاپی آشنا شوند.

چندین ساله که با شروع نیمه دوم سال و با نزدیک شدن به عید نوروز و سال جدید، بازار تولید سررسید ها و تقویم رومیزی ها داغ تر از هر زمان دیگری می شود. سررسید و تقویم رومیزی جزو اصلی و پر کاربرد هدایای تبلیغاتی می باشد؛ که با استفاده از آن می توانید برند و سازمان و مجموعه خود را در ذهن مشتریان خود زنده نگه دارید.

البته خرید سررسید فقط برای مشتریان هر سازمان و مجموعه نمی باشد. بلکه گزینه بسیار مناسبی برای یادداشت برداری مطالب مهم هر روز، جهت یاد آوری برای کارمندان همان مجموعه نیزمی باشد.

همانطور که در مقاله تقویم رومیزی لاکچری گفته شده؛ کیفیت سررسید و تقویم رومیزی از اهمیت بسزایی برخوردار است. بنابراین باید بدانیم که بورس اصلی سررسید کجاست؟ و از کجا می توان بهترین نوع سررسید و تقویم رومیزی را تهیه کرد؟ و مجموعه ای که بهترین و با کیفیت ترین سررسید را تولید می کند چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟


خرید انواع سررسید 1403 از مجموعه سالنامه برگ


سررسید را از کجا بخریم؟

سررسید را از کجا بخریم؟

سررسیدی که تهیه می کنید باید کیفیت بسیار زیادی داشته باشد و به شکل اصولی و درست فرآیند تولیدش طی شده باشد؛ چون این سررسید می بایست یک سال دست مصرف کننده باشد و در طول روز بارها و بارها از آن استفاده بکند؛ بنابراین مجموعه ی تولید کننده سررسید و تقویم رومیزی باید از خصوصیات زیر برخوردار باشد تا با کیفیت ترین نوع سررسید را به دست شما برساند.

تجربه و تخصص لازم

یکی از مهم ترین ویژگی ها، داشتن تجربه و تخصص لازم و کافی در زمینه ی چاپ است؛ تا آن مجموعه به بهترین مرکز چاپ و تولید سررسید و تقویم رومیزی تبدیل شود و بدیهی است که هر چقدر این مجموعه تجربه و سابقه کاری بیشتری داشته باشد، نمونه کار بیشتری برای ارائه کردن به مخاطبان نیز دارد و با خیال آسوده تری می توانید به آن مجموعه اعتماد کنید و از آن خرید کنید.

دستگاه های پیشرفته

و اما دستگاه های چاپی و صحافی نیز نقش بسیار مهمی در روند تولید سررسید و تقویم رومیزی دارند که بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین و مرغوب ترین نوع چاپ و بهترین صحافی را داشته باشیم.

استفاده از متریال مرغوب

هر چقدر که تجربه کافی داشته باشیم و از بهترین دستگاه های چاپی و صحافی استفاده بکنیم، اگر از بهترین و مرغوب ترین متریال استفاده نکنیم، عملا هیچ فایده ای نخواهد داشت و مجموعه سالنامه برگ با افتخار هر سال از بهترین نوع چرم ایرانی و بهترین نوع کاغذ برای تولید سررسید و تقویم رومیزی استفاده می کند.

نمونه سررسید

مجموعه سالنامه برگ هر سال برای مشتریان و همکاران، نمونه هایی تهیه و تولید می کنند تا نمونه های تولید شده را بررسی کنند و با نوع صحافی و جاپ و محصولات مجموعه سالنامه برگ آشنا شوند و با خیال راحت سفارش خود را ثبت بکنند.

بازار سررسید تهران

تیم فروش

برای ثبت و نهایی کردن سفارش، بسیار مهم است که با شخصی صحبت بکنید تا بهترین و مناسب ترین مشاوره را با توجه به درخواست شما بدهد که بتوانید با کمترین و مناسب ترین هزینه ی ممکن سفارش خود را ثبت کنید. شعار مجموعه سالنامه برگ در همه این سال ها این است که : هدف فروختن نیست، هدف راهنمایی کردن برای بهترین خرید است.

تیم پشتیبانی

تیم پشتیبانی از اهمیت بسزایی برخوردار است. تازه بعد از ثبت سفارش توسط شما، کار مجموعه سالنامه برگ شروع می شود. کارشناسان فروش سالنامه برگ، با پیگیری های به موقع و چک کردن واحد طراحی و بخش تولید، از روند تولید مشتری آگاه می شوند و سعی در کوتاه تر کردن زمان آماده سازی سفارش مشتری خود می کنند که در سریع ترین و بهترین زمان ممکن به دست مشتریان و همکاران خود برسد.

دریافت هزینه مناسب

هر سال مجموعه سالنامه برگ قیمت سررسید و تقویم رومیزی را در بازار مشخص می کند و با توجه به متریال مرغوب و با کیفیت به کار برده و با روش های قیمت گذاری جدید و بروز، قیمت گذاری می کند.

خریده عمده سررسید 1403

هر سال مجموعه های تولیدکننده ی سررسید و تقویم رومیزی در آبان ماه منتظر تقویم رسمی و تایید شده، توسط مقام محترم ریاست جمهوری برای سال جدید می باشند. که توسط شورای فرهنگ عمومی کشور داخل سایت قرار می گیرد و بعد از آن مجموعه سالنامه برگ تازه وارد پروسه پیش تولید سررسید و تقویم رومیزی می شود. که می توانید شیک ترین و با کیفیت ترین نوع سررسید و تقویم رومیزی را به صورت عمده و کاملا اختصاصی از مجموعه سالنامه برگ تهیه بکنید و با خیال آسوده به مشتریان خود هدیه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

5 + 2 =

ارسال نظر