انواع مدل های سررسید و سالنامه

سررسید هایی که معمولا طراحی و تولید می شوند اغلب با محتوایی یکسان به بازار عرضه می گردد. اما معمولا تمام افراد تنها با سررسیدهای ساده روزمره آشنایی دارند. از این رو بهتر است بدانید انواع مدل های سررسید و سالنامه وجود دارند که متناسب با سلایق گوناگون اقشار مختلف جامعه طراحی و تولید شده و یا مربوط به حرفه و کسب و کار خاصی می باشند. در ادامه این مقاله به بررسی چند عنوان جذاب از این سررسید ها می پردازیم.


سررسیدها و سالنامه های روز شمار

سررسید و سالنامه
از ساده ترین و کاربردی ترین مدل های سررسید و سالنامه می توان به سررسیدهای معمول روزشمار اشاره کرد. این دسته از سررسیدها تقریبا برای تمامی مشاغل و حرفه ها مناسب بوده و طیف گسترده ای از سلایق افراد مختلف را در بر می گیرد. این نوع سررسیدها با طراحی های مختلف تولید شده و جلد آن معمولا یا چرم مصنوعی یا سلفونی می باشد. این نوع از سالنامه معمولا جهت تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد. به این صورت که شرکت های مختلف برروی جلد یا صفحات داخلی این محصول، لوگو یا هرگونه اطلاعات مربوط به بیزینس خود را درج کرده و این سالنامه ها را به دست مشتریان خود می رسانند.


سالنامه دانش آموزان

سالنامه دانش آموزان

این سالنامه به دانش آموزان کمک می کند تا زمان خود را مدیریت کنند، چرا که در این نوع سررسید برخی از صفحات به تقویم و برخی دیگر به تمرینات درسی اختصاص می یابد و دانش آموزان را به سمت برنامه ریزی سوق می دهد. عده ای نیز این سالنامه را با نام سررسید فانتزی می شناسند دلیل آن نیز طراحی متفاوت و متناسب با سلیقه ی کودکان و نوجوانان می باشد. جلدهای این سالنامه ها معمولا سلفونی بوده و طرح های خاص و فانتزی با رنگ های شاد و زیبا دارند تا توجه دانش آموزان را به خود جلب کنند.


سالنامه تعطیلات

سالنامه تعطیلاتاین سالنامه مناسب کسانی است که در اولین تعطیلات پیش روی، کوله پشتی خود را برای سفر آمده می کنند و راهی سفر می شوند. چرا که در این سالنامه صفحاتی با طراحی متفاوت، به روزهای تعطیل سال اختصاص یافته که مواردی چون چک لیست سفر و یادداشت درآن درج شده است. همین طور در انتهای این مدل سررسید یا سالنامه نیز صفحاتی با عنوان تجربیات قرار گرفته تا مخاطبان بتوانند خاطرات و تجربیات شیرین خود را از هر سفر در آن یادداشت کنند.


سالنامه ازدواج

سررسید ازدواجسررسیدی مناسب برای زوج های جوان! این سررسید به کسانی که می خواهند ازدواج کنند کمک می کنند تا برنامه های مربوط به مراسم ازدواج و عروسی خود را زمان بندی کنند و برای تمامی هزینه های خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشند. همچنین صفحاتی نیز برای نوشتن خاطرات در آن طراحی می شوند تا زوج ها بتوانند سال های بعد از ازدواج نیز خاطرات شیرین سال های آشنایی و عروسی را با یکدیگر مرور کنند.


سالنامه چند ساله

سالنامه چند سالهسالنامه های چند ساله یا Multi-yearسررسید هایی هستند که چند سال آتی را در خود جای می دهند. این نوع سررسیدها بیشتر مختص افرادی می باشند که درپروژه های بزرگ فعالیت دارند و نیازمند آن هستند که سررسید و یادداشت های خود را تا پایان پروژه همراه داشته باشند؛ مهندسان و کارفرمایان عده ای از این گروه می باشند. جنس جلد این سررسیدها اغلب چرم مصنوعی بوده که به نسبت دیگر انواع جلد از مقاومت بیشتری برخوردار هستند.


سررسید های که به کمک زمین آمده اند

سررسیدهای بازیافتیاین نام را حامیان محیط زیست بر روی این نوع سررسید گذاشته اند؛ چرا که این سالنامه ها برای حفظ و بقای محیط زیست کاغذ داخله خود را از کاغذ های بازیافتی تامین می کنند، به همین دلیل به سرعت توانستند طرفداران خاص خود را پیدا کنند. تعداد افرادی که این سررسید ها را می پسندند به مراتب بسیار بیشتر از کسانی است که سررسید های معمولی خریداری می کنند. جالب است بدانید که اغلب تولید کنندگان این نوع سررسید حامیان و فعالان محیط زیست می باشند. امیدواریم تولید این سررسید ها در ایران نیز آغاز شود تا ما هم بتوانیم از این طریق سهم کوچکی درحفظ محیط زیست داشته باشیم.


نکته آخر

بیشتر تولید کنندگان در تلاش اند تا با طراحی متفاوت خود، حس زیبایی شناختی مخاطبان را تقویت کنند و مشتریان را به خرید سررسید هایی با طراحی متفاوت سوق دهند. همکاران ما نیز در واحد سالنامه برگ در تلاش اند تا امسال نیز با طراحی متفاوت و کیفیتی مثال زدنی به استقبال مشریان عزیز بروند. جهت مشاهده محصولات سال 1403 واحد سالنامه برگ می توانید اینجا کلیک کنید.

با ذکر منبع در هنگام انتشار دوباره ، به حقوق نگارندگان آن احترام بگذارید.

bargcalendar-customers-b
calendar-ordering

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

71 − 65 =

ارسال نظر