مقالات تخصصی و دریافت نمونه ویژه همکارانسررسید و سالنامهتولید کننده های برتر سررسید

ستایش و سپاس بی کران و بی اندازه ، لایق کسی است که انسان را آفریده است. معنی و مفهوم زمان را با گذر عمر میتوان کامل درک کرد. سر رسید، تقویم، تقویم رومیزی و… نشان دهنده، روزها، ساعت ها، ماه، و سال است که همه انسان ها با دقت به آنها نگاه می کنند و منتظر گذشتن ساعت ها و روزها هستند.

در حقیقت از زمان قدیم تا به امروز وقت و زمان، وجود با ارزشی داشته، و در نسل های آینده قضیه زمان مهم تر هم میشود. بهره مندی از زمان در تمام دوران ها موهبت بزرگی بوده است که راه انسان را برای راحت و منظم رسیدن به اهدافش، هموار کرده است. به نظر می رسد، هر آن چیزی که به گذشتن زمان را به انسان نشان می دهد اهمیت فوق العاده دارد.

با سررسیدها ما میتوانیم به طور بهینه و تاثیرگذار از زمان استفاده کنیم. افرادی که به وقت شناسی و نظم شهرت دارند به اهمیت آن پی برده اند، و می دانند که برنامه ریزی صحیح و زمان بندی مناسب در انجام امور روزانه، تا چه حد می تواند موفقیت در امور مادی و معنوی را بالا ببرد.

از بهترین کاربرد های درست از رسید، تقویم، سالنامه و … مدیریت زمان، می باشد. در انتخاب نوع سررسید هر شخصی، با توجه به نیاز شغلی خود و یا امورات زندگی، سلیقه فردی، طرح خاصی از انواع سررسید را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار می دهد.

زمانی که سفارش سررسید جنبه تبلیغاتی داشته باشد، این امکان را برای شخص فراهم می کند تا شعار تبلیغاتی شغل خود را در تقویم و یا سر رسید به دست مصرف کنندگان برساند. تحقیقات نشان داده روش تبلیغاتی که در آن برند شما روی تقویم یا سررسید به صورت سفارشی طراحی بشود راهی موثر و تاثیرگذار برای شناساندن هر آنچه که شما در مارکت خود دارید می باشد. در اینگونه تبلیغات، برای داشتن یک جایگاه ذهنی مثبت و با ارزش در ذهن مشتری، نتایجی پر بازده به دنبال خواهد داشت.

بهترین تولید کننده سررسید با این نوع تبلیغ کالا به طور مداوم هرآنچه که دارید، به در چشم مشتری هست و در کل روز این اتفاق تکرار میشود.زیرا که آنچه قرار است مشتری ببیند پی در پی و روزانه در تقویم و یا سررسیدی که از آن استفاده می کند موجود است. این کار باعث می شود برند شما ناخودآگاه در ذهن فرد حک شود، و تماس چشمی مداوم و یادآوری روزانه، از فراموشی کسب و کار شما جلوگیری میکند.

انواع تقویم ها که عبارتند از تقویم رومیزی اداری، تقویم رومیزی پایه دار، و تقویم زیر دستی، هستند که در طرح های روز شمار، هفته شمار، و ماه شمار بسته به سلیقه و خواست مشتری چاپ و مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا استفاده از تقویم رومیزی برای محل کار و میز کار طرحی جذاب و خاص است.

در زمینه سر رسید هم طرح های مختلف و جنس های متفاوت موجود است که پاسخگوی سلایق مختلف و پوشش دهنده شغل های متفاوت است. تنوع در جنس ( چرمی، کاغذ گلاسه، روکش سلفون، جیر، گالینکور و…) تنوع در نوع و فرم صحافی ( سیمی، دوخت، کلاسوری، فرم عمودی، یا افقی ) اندازه، نوع کاربرد ( اداری، خانگی، جیبی و…)، رنگ و طرح، و… بنابراین فرق قابل توجهی بین انواع سررسید و تقویم رومیزی می باشد.

بعد از تمامی توضیحات داده شده متوجه شدیم که سررسید چه جایگاه مهمی در زندگی روزمره و کاری قشر خاصی از جامعه دارد. بنابراین تولید کنندگان این کالا باید موارد ویژه ای را سرلوحه کار خود قرار دهند تا بتوانند در این بازار پر زرق و برق بین رقیبان سربلند و موفق باشند.

تولید کنندگان سررسید باید توجه داشته باشند که :

• شرکت تولید کننده باید مشتری مدار و پاسخگویی خوبی داشته باشد

• مرحله ثبت سفارش داخل سایت راحت و مختصر باشد

• امکان ارسال نمونه فیزیکی وجود داشته باشد

• به روز ترین طرح های موجود را داشته باشد

• جلد سررسید ها در هر طرح موجود کیفیت بالایی داشته باشد

• نوع صحافی محکم و ماندگار باشد

• برای هر قشری سررسید مناسب بتواند تولید کند

• مرحله رونمایی تا تولید در تیراژ بالا طولانی نباشد

• از مرحله ساخت تا زمانیکه محصولات بدست مشتری برسد پیگیری منظم صورت گیرد

• و در آخر در بخش لیست قیمت دارای2 بخش جداگانه باشد که شامل قیمت پایه و بخش دیگر قیمت با احتساب خدمات سفارشی باشد

تولید کننده برتر سررسید و سالنامهبا بررسی های انجام شده در حال حاظر سه شرکت تولید کننده سررسید، در بین تولید کنندگان دیگر این موارد را سرلوحه کار خود قرار داده و به برترین تولیدکنندگان تبدیل شده اند

• واحد سالنامه برگ

• سالنامه آزاده

• سالنامه رث

واحد سالنامه برگ :

در سال 1383 این مجموعه به شکل تخصصی با هدف ارائه خدمات مطلوب چاپ سررسید، سالنامه و تقویم رومیزی با تبلیغات و بازاریابی حرفه ای شروع به فعالیت نمود. سالنامه برگ با گردهم آوردن نیروهای تخصصی در زمینه رسانه، هنری و فنی داخل کارگاه توانسته به بهترین نحو وظیفه خودش را به انجام رساند.

همچنين با بهره گيری از مدرن ترين تجهيزات و كارآمدترين فرآيندها توانسته سریع ترین در زمینه تولید باشد. این واحد بعد از طراحی، منتظر اخذ مجوز از وزرات ارشاد و دریافت فایل نهایی تقویم رسمی کشور از موسسه ژئوفیزیک تهران می ماند ، و بعد اقدام به تولید سررسید به صورت عمومی و اختصاصی می کنند.

ارائه خدمات یکپارچه تبلیغاتی باعث شده که این مجموعه نیاز های مشتری را شناخته و به صورت تخصصی پاسخگو باشد. واحد سالنامه برگ همواره با تکیه بر شایستگی های خود توانسته یک قدم جلوتر از رقبا و یک پله فراتر از انتظارات مشتریان ظاهر شود. این مجموعه با هدف نوآوری در طراحی، کیفیت در تولید، حمایت از مشتری و همکاری با برترین ها به یکی از بزرگترین و نوآورترین تولید کنندگان سررسید در ایران تبدیل شده است.

یکی دیگر از حرکت های همواره رو به جلو سالنامه برگ این است که هر ساله پس از تحویل کلیه سفارشات، نظر مشتریان را در مورد عملکرد خود در حوزه های گوناگون جویا می شود. هدف از این نظر سنجی، ایجاد شناخت بیشتر نسبت به تجربه خرید مشتریان از سالنامه برگ و در نتیجه، افزایش کیفیت خدمات و محصولات بصورت مداوم است.

بیشتر از 15 سال هست که این مجموعه فعالیت خود را به عنوان شرکتی نوپا اما جسور در زمینه طراحی، چاپ و تولید سررسید آغاز کرده است. پیشرفت این مجموعه جوان هر ساله با افزایش تعداد مشتریان و افزایش میزان تولید همراه بوده، تا جایی که واحد سالنامه برگ را به عنوان یکی از پیشروان صنعت تولید سررسید در ایران تبدیل نموده است.

مجموعه فعالیت های واحد سالنامه برگ عبارتند از :

طراحی و چاپ، تولید سالنامه، هدایای تبلیغاتی، جعبه سازی و بسته بندی

موارد مهمی که این مجموعه را به عنوان یک تولید کننده قدرتمند مطرح کرده را می خواهیم در این مقاله بررسی کنیم.

مورد اول، جلد سازی اتوماتیک می باشد که خروجی این جلدسازی به علت اتوماتیک بودن در مقایسه با جلد های ساخته شده دستی دارای کیفیتی به مراتب بالاتر و ظاهری زیباتر است.

تولید کننده سررسید ایرانی• جلد چسبانی اتوماتیک

تکنولوژِی جلد چسبانی اتوماتیک واحد سالنامه برگ، باعث افزایش کیفیت و حفظ یکدست شدن جلدها حتی در تیراژهای انبوه
می گردد.

• خط صحافی لاین

کلیه مراحل صحافی سررسید هم مانند جلد سازی در واحد سالنامه برگ در قالب خط تولید یکپارچه اتوماتیک و بدون دخالت نیروی انسانی می باشد.

• کیفیت متریال مصرفی

استفاده از متریال مرغوب، خط قرمز ماست. مواد اولیه مورد استفاده در تولید سررسید های واحد سالنامه برگ، با دقت و وسواس فراوان تهیه می گردد.

• سابقه درخشان درجلب رضایت مشتری

سطح کیفی تولیدات و میزان پایبندی این مجموعه نسبت به تعهدات خود را میتوان از مشتریان دائمی و سرشناس واحد سالنامه برگ دریافت.

• تعهد در تحویل به موقع

واحد سالنامه برگ در زمانبندی توافق شده با مشتریان خود پایبند بوده و می توان با خیالی آسوده، زمان اعلام شده توسط این مجموعه را مبنای برنامه ریزی کار خود قرار دهید.

سالنامه آزاده

شرکت سالنامه آزاده با تجربه ای که از مرز سی سال میگذرد تا به امروز با بهره گیری از فناوری های نوین دنیا و همچنین توجه و تمرکز به جدیدترین استانداردهای جهانی و ایرانی و همکاری با جمعی از متخصصین در زمینه های سررسید و سالنامه، ست های مدیریتی ، تقویم رومیزی ، هدایای تبلیغاتی ، طراحی و چاپ قادر گردیده تا کارنامه درخشانی را از خود برجای گذاشته و خدمات خود را متمایز نماید.

سالنامه آزاده دارای خصوصیاتی میباشد که باعث متمایز شدن آن نسبت به سایر محصولات مشابه می باشد. مواردی مانند :

1-مجهز بودن به QR کد

2-بالای بودن کیفیت متریال تولید به خصوص کیفیت کاغذ مصرفی

3-تنوع در طراحی جلد

4- تنوع در رنگ بندی

5-بالا بود کیفیت رنگ و چاپ صفحات داخلی سررسید

6- اکثرا روزشمار هستند

7- تولید سررسیدهای لاکچری و خاص ، مناسب با برندینگ شما

سالنامه رث

رث گرافیک، سال ۱۳۷۹ به‌عنوان تولیدکننده سررسید و سالنامه فعالیت خودش را آغاز کرد و با کارگاه‌های مجهز در رشته‌های مختلف تبلیغاتی، امکان ارائه خدمات، با کیفیت و کمیت مناسب را دارد. از جمله امکانات رث می‌توان به کـارگاه صحافی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع جهت تولید سررسید، سالنامه و دفاتر تحصیلی اشاره کرد. موسسه رث، سررسید 1399، تقویم 99 و سالنامه 1399 خود را با استفاده از امکانات و تجارب 19 ساله، تولید کرده و به معرض دید صاحبان سلیقه می‌گذارد.

تولید کننده های سررسید ایرانیاما

با تمامی این توضیحات در آخر مجدد اشاره می کنیم به واحد سالنامه برگ که ، بدون شک یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین شرکت های تولید سررسید و سالنامه است. این مجموعه به صورت تخصصی برروی چند محصول تمرکز داشته و سعی دارد تا بیشترین میزان کیفیت را چاشنی کار خود کند. محصولات این مجموعه عبارتند از: سالنامه 1402 یا سررسید 1402 و تقویم رومیزی 1402 .

تمام محصولات واحد سالنامه برگ، همیشه بالاترین کیفیت را داشته و توانسته خواسته ها و نیازهای مشتریان خود را برطرف کند. چرم مورد استفاده در جلد سررسید های واحد سالنامه برگ از نوع بسیار مرغوب و باکیفیت بوده و طراحی صفحات داخلی آن، توجه هر مشتری را به خود جلب می کند. پایه تقویم رومیزی ها نیز از استحکام بالایی برخوردار بوده و طراحی آن بسیار خاص و شیک می باشد.

در آخر باید از تلاش بی وقفه پرسنل واحد سالنامه برگ چه در دفتر مرکزی و چه در چاپخانه تشکر و قدردانی کرد

از دیگر شرکت ها میتوان به سالنامه گاموت اشاره کرد.

صنایع چاپ و بسته بندی گاموت:

افتخار انجام پروژه های حدود 300 شرکت مختلف و با زمینه های کاری متفاوت را دارد. استفاده از تجربه لازم در صنعت چاپ و دانش و تحصیلات مرتبط مدیریت و پرسنل این مجموعه باعث شده علاوه بر ارائه مشاوره لازم در خصوص پروژه های چاپی،کیفیت لازم را با دانش روز همراه ساخته و نتیجه مطلوبی را به دنبال داشته باشد. با همین پیشینه این مجموعه آمادگی خود را در جهت انجام پروژه های خاص مانند چاپ امنیتی،کاتالوگ های خاص ، انواع لیبل های صنعتی با متریال مختلف ، انواع جعبه ، سالنامه و سررسید ، تقویم رومیزی ، ساک مقوایی ، ساک سوزنی ، انواع نایلون و نایلکس و … را اعلام می دارد.

سالنامه شفق

سالنامه شفق نزدیک به 3 دهه سابقه تجربی در زمینه نشر و تولید انواع سررسید، تقویم رومیزی، دفتر تلفن، دفاتر فانتزی، هدایای تبلیغاتی مشغول به فعالیت می باشد و با پشتکار مستمر مدیران و کارکنان خود توانسته فضل الهی را شامل این واحد تولیدی نماید و صداقت و سختکوشی را ضامن کیفیت محصولات خود کرده است.سالنامه شفق به استعداد مدیران و کارکنان و با توجه به نیاز بازار، اقدام به تولید و تنوع محصولات جدید و مدرن نموده است و تولید محصولات را 70% افزایش داده و با نیروهای انسانی کارآمد و مجرب توانسته بخش عمده ایی از نیاز بازار را تامین نماید.

سالنامه پارت

مجموعه پارت هر ساله با بهره گیری از نیروهای متخصص خود در زمینه طراحی، اقدام به طراحی سررسیدها و تقویم های سال جدید می کند. تا بتواند جدیدترین و به روزترین طرح ها و مدل ها را در اختیار موسسات و شرکت ها قرار دهد.

شرکت سالنامه برگسالنامه پاسارگاد

سالنامه پاسارگاد با ورود به عرصه امور تبلیغاتی ، ارائه محصولات تبلیغاتی از سال ۱۳۸۸ کار خود را با سررسید و تقویم رومیزی آغاز نمود . خیلی زود با پیشرفت در این حوزه ، نسبت به تقاضای مشتریان خود محدوده تولید خود را گسترش داد و تولید ست ها مدیریتی ، و هدایای تبلیغاتی را آغار نمود ، در کنار تولید با واردات انواع هدایای تبلیغاتی خدمات خود را گسترده تر کرد. در حال حاضر سالنامه پاسارگاد یکی از بزرگترین تولید کننده های سررسید ، تقویم رومیزی ، ست مدیریتی و انواع هدایای تبلیغاتی می باشد.

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با بهره گیری هم‌زمان از نیروهای متخصص و دستگاه‌های پیشرفته اقدام به طراحی و تولید انواع سالنامه کرده است. این سالنامه‌ها در چند مدل مختلف همگام با نیازهای مخاطبان خاص خود طراحی و آماده‌سازی می شوند.

سالنامه مجریان

در شرکت مجریان همه آثار فاخر و با کیفیت از یک ایده دربخش ایده پردازی شروع می شود و با یک عکاسی صنعتی و طراحی حرفه ای در آتلیه طراحی به واحد تولید و چاپ ارسال میشود

ناظرین چاپ مجریان با تجربه علمی روز دنیا و تجربه عملی بالای 20 سال بر روی تمام کارها بصورت ثانیه ای نظارت مستقیم دارند و کلیه مراحل تولید و چاپ تا بسته بندی را نظارت می کنند.

• از دیگر شرکت های تولید کننده در زمینه سالنامه میتوان به شرکت های آریس، چاپ گران، چاپ نگاران اشاره کرد.

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله اطلاعات مفیدی درباره سررسید و تقویم رومیزی در ختیار شما گذاشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

− 2 = 8

ارسال نظر