سررسید و سالنامهسررسید تبلیغاتی 1400

در بین تمامی انتخاب های موجود برای ارائه هدایای تبلیغاتی، تقویم ها را می توان جزو بهترین گرینه ها محسوب کرد. انواع تقویم های مختلف مانند سررسید تبلیغاتی ، تقویم دیواری، تقویم رومیزی، تقویم های جیبی و به صورت هفتگی، ماهانه یا فصلی، می توانند به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده شوند. در این مطلب قصد داریم شما را با سالنامه برگ و سررسید تبلیغاتی 1403 بیشتر آشنا کنیم.

سررسید تبلیغاتی 1403

سررسید یا سالنامه همان دفترچه های یادداشتی هستند که بر حسب نیاز از اندازه ها و کیفیت های مختلفی برخوردار است با این تفاوت که در آن از تقویم های روزانه استفاده شده و شما می توانید برنامه های خود را بر حسب تاریخ و کاملا منظم در آن ثبت کنید. سررسید تبلیغاتی نیز دقیقا همان کارایی سررسید را دارد، با این تفاوت که اطلاعات و مطالب تبلیغاتی شرکت سفارش دهنده را نیز بر روی آن درج می کنند. با ارائه این سررسیدها به عنوان هدایای تبلیغاتی می توانید فرصت دیده شدن در مدت زمان طولانی را بدست آورید. استفاده از سررسید تبلیغاتی از مزایای فراوانی برخوردار است که ما در ادامه مطلب به برخی از آنها اشاره می کنیم.

مزایای استفاده از سررسید تبلیغاتی 1403

حدود یک پنجم از تقویم های تبلیغاتی مورد استقاده بین مردم را سررسیدها تشکیل می دهند. این امر آنها را به یکی از محبوب ترین گزینه های تبلیغاتی در بین مصرف کنندگان تبدیل می کند. یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت سررسید تبلیغاتی این است که شما می توانید با صرف هزینه ای کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی، برای مدت زمان طولانی، در معرض دید مخاطبان خود قرار بگیرید. به طور متوسط، مردم سررسیدهای تبلیغاتی را به مدت 9 الی 12 ماه نگه می دارند. این مدت زمان را می توان دو ماه بیشتر از میانگین مدت زمان نگهداری محصول تبلیغاتی دیگر دانست. این نوع هدایای تبلیغاتی هم باعث حفظ مشتریان قدیمی خواهد شد و هم شما را به مشتریان جدید و بالقوه معرفی خواهد کرد. فراموش نکنید سررسیدهایی که دارای تصاویر جذاب و یا نقل قول های انگیزشی هستند، می توانند توجه مخاطب را به آن جلب کرده و یک روش تبلیغاتی عالی را به یک هدیه متفکرانه تبدیل کنند.

طبق بررسی های صورت گرفته از هر پنج نفر که هدایای تبلیغاتی را دریافت می کنند چهار نفر به آن نیاز داشته و از آن استفاده خواهند کرد. افراد از آنها برای بررسی تاریخ، ضبط قرار ملاقات ها و پیگیری رویدادهای ویژه مانند روزهای تولد استفاده می کنند. سررسیدهای تبلیغاتی امکان یادداشت برداری و برنامه ریزی های دقیق تری می دهند زیرا قابل لمس هستند و همیشه جلوی دید افراد قرار دارند.

3 دلیل که نشان می دهد سررسیدها هدایای تبلیغاتی مناسبی هستند:

آنها کاملا کاربردی هستند

شما می توانید بسیاری از محصولات تبلیغاتی را برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود انتخاب کنید اما همه آنها واقعا مفید نیستند. خوشبختانه، سررسیدها مفید و کاربردی هستند و بیشتر افراد حداقل یک تقویم در خانه یا محل کار خود دارند. مردم هر روز به سررسید ها نگاه می کنند و این نگاه کردن می تواند هر بار به یک فرصت تبلیغاتی تبدیل شود. دیده شدن می تواند برند شما را در ذهن مخاطب ماندگار کند. بروشورها، کاتالوگ ها و سایر تبلیغات چاپی خوب کار می کنند؛ اما اغلب خیلی زود آنها را به داخل کشو انداخته و یا دور میریزیم. اما بیشتر مردم سررسیدی را که دریافت می کنند، دور نمی ریزند، مخصوصاً اگر رایگان باشد. هدیه دادن یک وسیله کاربردی می تواند شروع خوبی برای برقراری یک ارتباط دو طرفه باشد و برند شما در ذهن مخاطب ماندگار خواهد شد.

آنها مقرون به صرفه هستند

ماندن بر سر بودجه تعیین شده اغلب از فاکتورهای مورد توجه تیم بازاریابی است، به ویژه هنگامی که یک شرکت در تلاش است تا به مخاطبان زیادی دست پیدا کند. این امر به ویژه در مورد شرکت هایی که کوچکتر هستند یا تازه شروع به کار می کنند صدق می کند. سررسیدها در روز چندین بار مشاهده می شوند اما در هر بازدید، شما شامل هزینه نخواهید شد. به طور کلی می توان گفت انتخاب نوع سررسید و همچنین تیراژ آن در قیمت سفارش شما تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. در مقایسه با تبلیغات سنتی یا حتی تبلیغات دیجیتالی، سررسیدها یک محصول تبلیغاتی مقرون به صرفه محسوب می شوند.

آنها با مخاطب ارتباط برقرار می کنند

یکی از بهترین فاکتورها در مورد استفاده از سررسیدها به عنوان هدایای تبلیغاتی این است که آنها با مخاطب ارتباط می گیرند. مشاغل مختلف این فرصت را دارند که پیام خود را به هر صورت که دوست دارند منتقل کنند. این امر به آنها این امکان را می دهد که ارتباط کاملی با مخاطبان خود داشته باشند. یک شرکت می تواند هر آنچه را می خواهد در یک سررسید تبلیغاتی قرار دهد، اعم از نقل قول های خنده دار، حقایق مربوط به تجارت یا تصاویر حیوانات با مزه که می تواند انتخاب جالبی باشد.

همچنین در مقایسه با سایر هدایای تبلیغاتی، سررسیدها می توانند شخصی تر باشند. به عنوان مثال سررسیدهای شخصی شده مشاغل می توانند برای مخاطبان سفارشی شوند. از جمله تصاویر و پیام هایی که به علایق مخاطب مربوط می شود، نشان دهنده ارزشی است که شما برای مخاطب خود قائل هستید و منجر به ایجاد پیوند بین مصرف کنندگان و برند تجاری شما خواهد شد.

فضای بسیاری برای ارائه مطالب تبلیغاتی به سفارش دهنده می دهند

در قسمت های مختلفی از سررسیدهای تبلیغاتی می توانید در رابطه با برند خود و محصول یا خدماتی که ارائه می دهید اطلاعات لازم را درج کنید. شما امکان آن را دارید که در  365 روز از سال و در تمامی صفحات برند خود را در معرض دید مخاطب قرار دهید.

تکنیک های بازاریابی به معنای ایجاد ارتباط بین مصرف کنندگان و یک برند است و سررسیدهای تبلیغاتی می توانند در دستیابی به آن هدف کمک کنند. انتخاب سررسید به عنوان یک محصول تبلیغاتی می تواند به شرکت ها امکان کنترل پیام را که برای مصرف کنندگان بدهد و با هزینه کم در معرض دید بسیاری افراد قرار بگیرند. در کل، استفاده از سررسیدهای تبلیغاتی می تواند برای همه مشاغل بزرگ و کوچک مفید باشد. فراموش نکنید بهترین زمان برای ارائه سررسید تبلیغاتی 1403 نزدیک سال جدید است و بهترین زمان برای ثبت سفارش شما باید دو ماه زودتر از رسیدن به سال جدید باشد زیرا اگر سفارش خود را دیرتر ثبت کنید، زمان و منابع کافی برای رسیدن به یک سفارش ایده آل را از دست می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

82 − = 80

ارسال نظر