سررسید و سالنامهسررسید باکیفیت 1400

شاید با گذشت چندین سال و رشد تکنولوژی در زندگی انسان ها به این فکر کنید که دیگر زمان استفاده از تقویم های فیزیکی مانند سررسید یا سالنامه سر آمده و وسایل هوشمند مانند تبلت و موبایل جایگاه آنها را گرفته اند. اما این طرز فکر کاملا غلط است و هنوز هم سررسیدها و سالنامه ها در محل کار و خانه کاربرد خود را حفظ کرده اند. همچنین نیاز به سررسید برای اغلب افراد یکی از نیازهای اساسی زندگی محسوب می شود و این می تواند فرصتی برای تجارت ها و صاحبین مشاغل ایجاد کند تا با صرف هزینه ای پایین تر از تبلیغات دیگر بتوانند در مدت زمان حدودا یک ساله در مقابل دید مخاطبان خود قرار بگیرند. شاید این صحبت ما را کارمندان و فراد شاغل در محیط های اداری بیشتر درک کنند؛ زیرا هر روز و هر هفته با استفاده از این سررسیدها برنامه های شغلی خود را تنظیم می کنند و حداقل روزانه چندین بار به آن نگاه کرده و مطالبی را یادداشت می کنند.

شما می توانید با ارائه یک سررسید تبلیغاتی و رفع نیاز مخاطب خود علاوه بر تاثیر مثبتی که در وی ایجاد می کنید، به مدت یک سال در مقابل دید او و اطرافیانش قرار بگیرید و در نتیجه برند خود را در ذهن آنها ثبت کنید. اما قبل از هر کاری و سفارش سالنامه های تبلیغاتی باید به این نکته توجه کنید که مرغوبیت محصول شما ضامن بازدهی طولانی مدت آن خواهد شد. به این معنی که افراد تمایلی به نگهداری و استفاده از سالنامه های پاره شده و بی کیفیت را ندارند. بنابراین به نکاتی که در ادامه مطلب در رابطه با سررسید باکیفیت 1403 آمده است توجه کنید:


مشاهده و خرید انواع سررسید و سالنامه 1403 در واحد سالنامه برگ


سررسید باکیفیت 1403 چه ویژگی هایی دارد؟

برای اطلاع از مرغوبیت سررسید یا سالنامه ها باید با عناصر تشکیل دهنده آن آشنا شوید زیرا سالنامه یا سررسید از قطعات مختلفی تشکیل شده است و هر کدام از این قطعات نوع و کیفیت مختلفی دارند. قطعات مختلف سررسید مانند نوع جلد، کاغذ، صحافی، آستر بدرقه، روبان، تنظیف و شیرازه هستند.

جلدهای مختلف

سررسیدها با یک پوشش از چرم مصنوعی یا طبیعی، گالینگور، سلفون، جیر، اشبالت و غیره ساخته می شوند که هر کدام به نسبت کیفیت و قیمت بر مرغوبیت کلی سررسیدها تاثیر می گذارد.

انواع صحافی

برای اتصال صفحات داخلی به جلد یا همان پوشش سررسید باید از صحافی های موجود استفاده کرد. از انواع صحافی می توان به چسبی، فنری، کلاسوری، دوخت و … اشاره کرد. هر کدام از این صحافی ها را می توانید مطابق با سلیقه و بودجه خود سفارش دهید. به عنوان مثال صحافی کلاسوری به دلیل امکان حذف یا اضافه کردن و یا جابجایی برگه های سررسید از طرفداران بیشتری برخوردار است اما به نسبت صحافی های دیگر گران تر است و صحافی چسبی کیفیت کمتری دارد اما هزینه های تولید آن پایین تر است. شما با توجه به ویژگی های یک سررسید مرغوب باید آن را انتخاب و سفارش دهید.

کاغذ

برای تعیین کیفیت سررسید علاوه بر موارد بالا باید به کیفیت صفحات داخلی نیز توجه داشته باشید. کاغذهای مناسب سررسید مانند تحریر سفید یا کرم در ابعاد 70 یا 80 گرم هستند که شما همچنین می توانید برای ارائه هدایای تبلیغاتی نفیس از کاغذهای گلاسه نیز استفاده کنید.

روبان

منظور از روبان همان بند آویزان از سررسید است که برای نشانه گذاری صفحات مختلف استفاده می شود. ممکن است بگویید این عنصر کوچک تاثیری بر مرغوبیت سررسید نخواهد داشت اما تصور کنید از سررسید یک روبان ریش ریش شده و آویزان است که قطعا جلوه ی زیبایی نخواهد داشت.

چاپ

تولیدکنندگان و چاپخانه های بسیاری در اواخر سال برای ارائه هدایای تبلیغاتی در رقابت هستند اما استفاده از دستگاه های به روز و جوهر با کیفیت یکی از فاکتورهای اصلی در انتخاب این شرکت ها است. با توجه به تجربه قبلی و همچنین رزومه کاری آنها می توانید انتخاب درست و مناسبی داشته باشید.

نکات مهم در سفارش سررسید باکیفیت 1403

طراحی سررسید

با توجه به عنوان تجاری و برند خود می توانید سررسید را به صورتی کاملا اختصاصی طراحی کنید. با درج آرم و لوگوی بر روی جلد یا بخش های مختلف و همچنین طراحی صفحات داخلی آن می توانید سفارش خود را کاملا اختصاصی کنید. بکارگیری قالب و فرمت های آماده برای طراحی سررسید می تواند به کاهش هزینه ها کمک کند و همچنین ضریب خطا رادر چاپ کاهش دهد.

همچنین انتخاب رنگ سازمانی و همیشگی برند شما در طراحی می تواند بر روی تبلیغ بصری و ماندگاری آن در ذهن مخاطب اثر مثبت بگذارد.

اضافه کردن عناصر خلاقانه

یک برش خاص، اضافه کردن محلی برای نگهداری خودکار، طراحی و درج متون خلاقانه در سررسید می تواند موجب وجه تمایز سررسید شما و افزایش کیفیت آن شود.

تعیین قیمت سررسید باکیفیت 1403

تولیدکنندگان برای ارزیابی قیمت سررسید به عوامل مختلفی توجه می کنند. هر کدام از عناصر عنوان شده در این مطلب و همچنین نوع طراحی و چاپ آن می تواند بر روی قیمت نهایی تاثیرگزار باشد. برای استعلام قیمت و تعیین بودجه می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا با توجه به سفارش درخواستی قیمت نهایی را اعلام کنند. تعداد و تیراژ بالاتر می تواند موجب تخفیف و کاهش قیمت در حالت عددی سفارش شما شود.

سخن آخر

هر ساله نزدیک تحویل سال قدیم به جدید کسب و کارها در راستای بازاریابی و شناسایی برند خود، برای سفارش هدایای تبلیغاتی خود اقدام می کنند. فراموش نکنید ارائه سررسید مرغوب می تواند کار شما را ارزشمند کند و احتمال بازدهی آن را بالا ببرد. در حال حاضر اغلب مدیران و صاحبین مشاغل هدایای تبلیغاتی را به عنوان یک تکنیک بازاریابی بکار می گیرند. بنابراین سررسید شما باید بتواند با آنها رقابت کند و تنها راه آن استفاده از عناصر و بخش های با کیفیت در سفارش سالنامه یا سررسید است. همچنین ارائه آن در زمان مناسب نیز یکی دیگر از راه های رقابتی محسوب می شود. چرا که اغلب افراد سالنامه های جدید خود را در آغاز سال نو بکار می گیرند بناراین ارائه دیر هنگام محصول موجب بی ارزش شدن آن می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

55 − = 50

ارسال نظر