سررسید و سالنامهسررسید جیبی 99 - سالنامه جیبی 99

سالنامه جیبی 1403 مناسب ترین انتخاب برای افرادی است که بیشترین زمان کاری و یا شخصی خود را در خارج از محیط اداری یا منزل خود می گذرانند؛ بازاریابان، گروهی از این افرادند. کوچک بودن قطع این سالنامه یکی از دلایل محبوبیت آن بین سفارش دهندگان می باشد؛ چرا که این مدل می تواند به راحتی در جیب و کیف شما جا شود.

همچنین برخی افراد، سررسید جیبی خود را به کیف یا کیف پول خود وصل می کنند. در ادامه این مقاله که توسط کارشناسان واحد سالنامه برگ نگارش شده است، شما را با ویژگی های سررسید جیبی 1403 آشنا خواهیم کرد.

قطع های مختلف سررسید جیبی

سررسید جیبی به عنوان تقویم جیبی نیز معرفی می گردد و هر ساله در قطع های متنوعی توسط تولید کنندگان طراحی و تولید می شود. اما قطع استاندارد این محصول 14*10 سانتی متر می باشد که مناسب ترین و خوش دست ترین گزینه ای است که می توانید انتخاب کنید.

تفاوت سالنامه جیبی و سررسید پالتویی

سررسید پالتویی معمولا در ابعاد 10*17 و یا 11.5*20.5 سانتی متر تولید می شود. قطع بزرگ تر این سررسید نسبت به سالنامه جیبی سبب می شود تا بتوان اطلاعات بیشتری را در آن درج کرد؛ همچنین مخاطبان فضای بیشتری را برای یادداشت های روزانه در اختیار دارند.

ویژگی های سررسید جیبی ١٤٠٣

سررسید جیبی معمولا برای مشاهده تاریخ یا نوشتن مطالب کوتاه یا اصطلاحا نوت، کاربرد دارد و همیشه ارزان ترین سررسید در مجموعه یک تولید کننده می باشد. قیمت پایین این سررسید در مقایسه با سالنامه های دیگر سبب می شود تا همواره مناسب ترین گزینه برای سفارش دهندگانی باشد که می خواهند با کمترین هزینه به تعداد زیادی از مشتریان خود هدیه بدهند.

تمامی تولید کنندگان سالنامه می بایست ظرافت لازم را در طراحی و تولید این محصول به خرج دهند؛ چرا که سررسید جیبی در بیشتر مراحل کاری و شخصی، همراه مخاطبان می باشد. بدین منظور نیاز دارد تا در طراحی آن مواردی چون صفحاتی برای یادداشت روزانه و فضایی برای دفترچه تلفن در نظرگرفته شود؛ چرا که سررسید جیبی باید مانند یک تلفن همراه کاغذی همواره در دسترس مخاطبان باشد.

انواع مختلف سالنامه جیبی

سررسید جیبی روزانه: در این نوع سررسید، تمامی روزهای هفته به صورت جداگانه در صفحات سررسید طراحی می گردند. مزیت این سررسید ها نسبت به سالنامه جیبی هفتگی، آن است که مخاطب امکان آن را دارد که مطالب روزانه خود را در به صورت خلاصه در همان روز یاداشت کند.

سررسید جیبی هفتگی: سررسیدهای هفتگی در دو مدل متفاوت طراحی می گردند؛ اولی به گونه ای است که تمام روزهای یک هفته در یک صفحه درج می گردد و دیگری به صورتی است که روزهای یک هفته در دو صفحه جدا طراحی می شود.

بررسی جلد سررسید جیبی

تولید کنندگان سررسید می توانند، سرسید های جیبی را در انواع مختلف جلد طراحی و تولید کنند. در سال گذشته اغلب تولید کنندگان از جلد چرم مصنوعی و جیر برای تولید سرسید های جیبی استفاده کردند. همچنین برای آشنایی بیشتر با نکات مربوط به جلد سررسید، مقاله مربوط به آن را در وب سایت سالنامه برگ مطالعه نمایید.

حک لوگو سالنامه جیبی ١٤٠٣

تقریبا تمام سفارش دهندگان علاقه دارند تا لوگوی شرکت یا برند خود را بر روی سررسید حک کنند؛ چرا که در اولین نگاه به یک سررسید، نام برند و لوگو حک شده بر روی جلد به چشم می خورد. معمولا سررسید های جیبی به دو صورت یکی حک مستقیم روی جلد و دیگری حک بر روی پلاک فلزی تولید می گردند. پلاک های فلزی جلوه خاصی به سررسید می بخشند؛ همین امر سبب می شود تا مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنند.

کاغذ مناسب تقویم جیبی 1403

در این نوع سررسید می توان از کاغذ تحریر 70  گرمی سفید یا کرم رنگ استفاده کرد. سررسید های جیبی با کاغذ های کرم رنگ جلوه بیشتری دارند؛ به همین دلیل بین تولید کنندگان و سفارش دهندگان سررسید دارای محبوبیت بیشتری هستند.

سفارشی سازسی سررسید جیبی 1403

در تولید سررسید های جیبی بسته به تیراژ سفارش دهنده می توان مواردی چون لت گلاسه، ترام، روبان سفارشی و… را به سررسید اضافه نمود.

چاپ لت گلاسه: صفحاتی از جنس کاغذ گلاسه هستند که به صورت رنگی به سررسید اضافه می شوند. سفارش دهندگان می توانند در این صفحات به تبلیغ و معرفی شرکت و یا برند خود بپردازند.

چاپ ترام: سفارش دهندگان می توانند لوگو و یا شعار تبلیغاتی خود را در تمام صفحات سررسید به صورت تک رنگ یا رنگی چاپ کنند.

سخن آخر

اگر شما جز افرادی هستید که می خواهند با کمترین بودجه برای سال 1403 به مشتریان خود سررسید هدیه دهند، سررسید جیبی مناسب ترین گزینه برای شما خواهد بود. واحد سالنامه برگ با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تولید سررسید می تواند یک انتخاب ویژه برای شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

+ 75 = 82

ارسال نظر