سررسید اروپایی 1403- سالنامه اروپایی 1403

به دلیل استقبال سفارش دهندگان از سررسیدهای اروپایی ، اکثر تولید کنندگان هر ساله بخش عمده ای از تولید خود را به این سایز از سررسید اختصاص می دهند. آیا قصد خرید سالنامه اروپایی دارید؟ در ادامه این مقاله با ویژگی های سررسید اروپایی و هر نکته ای که باید در مورد آن بدانید آشنا خواهید شد.

تاریخچه سررسید اروپایی

سررسید اروپایی همان طور که از نامش پیداست مربوط به قاره اروپاست. این سررسید در سال های اخیر مورد توجه ایرانیان قرار گرفته و با تبدیل محتوای میلادی به شمسی، تولید و وارد بازار شده است. این محصول در کوتاه ترین زمان توانست طرفداران خاص خود را پیدا کند.

قطع سالنامه اروپایی

ابعاد حدودی سالنامه اروپایی 12 در 21 سانتی متر می باشد. عرض کم این محصول باعث می شود تا نسبت به قطع های دیگر خوش دست تر و زیبا تر به نظر آید. یکی از مهم ترین ویژگی های سررسید اروپایی که باعث محبوبیت آن شده، پایین بودن وزن این محصول می باشد. همین امرسبب شده تا اکثر مخاطبان بتوانند در موقعیت های مختلف کاری یا شخصی، سررسید خود را به همراه داشته باشند.

بررسی جلد سررسید اروپایی

معمولا در اولین نگاه، جلد سررسید مورد توجه مخاطب قرار می گیرد؛ بنابراین جلد سررسید باید دارای ظاهری مناسب باشد، اما نباید از کیفیت آن نیز غافل شد.

جلد سررسید اروپایی می تواند در انواع مختلف طراحی و تولید شود. ولی هر ساله اکثر تولید کنندگان با توجه به استقبال سفارش دهندگان سال قبل، اقدام به طراحی و تولید سررسید سال جدید می کنند. همچنین همکاران ما در واحد سالنامه برگ تلاش می کنند تا سررسیدی با جلد با کیفیت و متناسب با سلیقه مخاطبان تولید و به دست مشتریان برسانند.

شما می توانید جهت آشنایی بیشر با انواع جلد، مقاله جلد سررسید را در وب سایت واحد سالنامه برگ مطالعه کنید.

صحافی سالنامه اروپایی

سررسید اروپایی را می توان با انواع روش های ته دوخت، فنری، چسبی و کلاسوری صحافی کرد.

معمولا اغلب تولید کنندگان سررسید، صحافی ته دوخت را برای ارائه محصولات خود انتخاب می کنند. در این روش کاغذ ها را در دسته های 16 برگی در کنار هم دوخته می شوند و همچنین برای محکم شدن برگه ها از چسب نیز استفاده می شود.

دوام بالا و حفظ شکل ظاهری محصول در طولانی مدت، از مزایای صحافی ته دوخت می باشد.

کاغذ مورد استفاده در سررسید اروپایی

اغلب تولید کنندگان سررسید از کاغذ تحریر 70 گرمی کرم رنگ با گوشه های گرد استفاده می کنند. کاغذ های کرم رنگ جلوه زیبایی به سررسید می بخشند و گرد بودن گوشه کاغذ، سالنامه را شکیل تر می کند.

جهت مشاهده گالری سالنامه و سررسیدهای سال 1403 می توانید اینجا کلیک کنید

چاپ داخل سررسید اوپایی

چاپ داخلی سررسید عموما تک رنگ و یا دو رنگ بوده و در موارد خاص به صورت 4 رنگ نیز چاپ می شود. سفارش دهندگان می توانند از خدمات سفارشی سازی سررسید در این زمینه استفاده کنند.

لت گلاسه در سالنامه اروپایی

منظور از لت گلاسه، صفحاتی از جنس کاغذ گلاسه با چاپ رنگی است که در انتها، ابتدا و یا وسط سالنامه چسبانده می شود. سفارش دهندگان می توانند اطلاعات مربوط به شرکت و یا برند خود را در این قسمت درج کنند. تعداد صفحات لت گلاسه بسته به سلیقه مشتری قابل سفارش است.

چاپ ترام در سررسید اروپایی

سفارش دهندگان می توانند لوگو شرکت، شعار تبلیغاتی یا برند خود را به صورت تک رنگ یا 4 رنگ در صفحات سررسید سفارشی شان چاپ نمایند. اغلب تولید کنندگان، سفارش چاپ ترام و لت گلاسه را فقط در تیراژ بالا می پذیرند.

حک سررسید اروپایی

حک سالنامه اروپایی معمولا به دو روش، حک مستقیم روی جلد یا حک بر روی پلاک انجام می شود.

حک مستقیم روی جلد مزایای زیادی دارد که دقت و سرعت بالا از مهم ترین آنهاست؛ در این روش، لوگو به صورت مستقیم روی جلد سالنامه حک می شود. مناسب ترین جلد برای لیزر مستقیم، جلد جیر است؛ چرا که پوشش جیر به صورت سطحی سوزانده شده و طرح مورد نظر به راحتی حک می شود.

حک بر روی پلاک فلزی که هر ساله مورد توجه اکثر سفارش دهندگان قرار می گیرد روشی است که در آن لوگوی مورد نظر بر روی پلاک فلزی (معمولا از جنس استیل) حک شده و پلاک نیز توسط چسب های مخصوص بر روی سررسید چسبانده می شود. این پلاک های استیل معمولا در رنگ های نقره ای و طلایی مورد استفاده قرار می گیرند و جلوه خاصی به سالنامه می بخشند.

روبان و کش سررسید اروپایی

کش سررسید اروپایی: چند سالی است که استفاده از کش در سررسید های اروپایی مورد توجه تولید کنندگان سالنامه قرار گرفته است. اگر شما به صورت روزمره از سررسید خود استفاده می کنید و علاقه دارید تا سررسید خود را در موقعیت های مختلف همراه داشته باشید، پیشنهاد ما استفاده ازسررسید های دارای کش می باشد؛ چرا که وجود کش در سالنامه اروپایی باعث می شود جلد و صفحات از هم گسسته نشوند.

همچنین تضاد رنگی متفاوت بین کش و جلد سررسید می تواند سررسید را شکیل تر جلوه دهد.

روبان سررسید اروپایی: روبان علاوه بر مشخص کردن صفحه مورد نظر در سررسید بر زیبایی سررسید نیز تاثیر می گذارد. سفارش دهندگان می توانند لوگوی مورد نظر خود را بر روی روبان چاپ نمایند.

برای آشنایی بیشتر در این زمینه می توانید مقاله مربوط به روبان سررسید را مطالعه کنید.

ویژگی های سررسید اروپایی 1403

سررسید اروپایی  1403 واحد سالنامه برگ دارای ویژگی های خاص خود می باشد. محصولات امسال نیز مانند سال های گذشته از متریال های مرغوب و باکیفیت تهیه شده و متناسب با سلیقه های مختلف طراحی و تولید شده اند.

جلد سالنامه اروپایی 1403 این مجموعه اکثرا از چرم مصنوعی می باشد و در کاغذهای داخله آن از دو رنگ سفید و کرم (بنا به خواست مشتری) استفاده شده است..

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

75 − = 70

ارسال نظر