سررسید و سالنامهخرید سررسید ارزان 99

هر ساله یکی از دغدغه های اصلی تولید کنندگان سررسید و سالنامه در مرحله طراحی و پیش تولید سررسید، آن است که چگونه محصولی را تولید کنند که علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت قابل ملاحظه ای نیز باشد. چرا که اغلب سفارش دهندگان به دنبال یک محصول به صرفه و با کیفیت هستند. در ادامه این مقاله با نکاتی که توسط کارشناسان واحد سالنامه برگ نوشته شده است، برای خرید سررسید ارزان 1403که از کیفیت کافی برخوردار باشد، آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید تا بتوانید یک سالنامه ارزان و شیک را انتخاب کنید.

جهت مشاهده گالری سالنامه 1403 و سررسیدهای سال 1403 می توانید اینجا کلیک کنید

خرید سررسید ارزان 1403 به صورت هوشمندانه

یک خرید هوشمندانه به معنای خرید ارزان ترین گزینه نیست؛ بلکه به معنای خرید کالایی با قیمت و کیفیت مناسب است. همچنین هر خریداری علاقه مند است تا شخص هدیه گیرنده، سررسید را به مدت یک سال و به صورت مکرر استفاده کند. قطعا پرداخت هزینه بیشتر، اگر بتواند به افزایش کیفیت منجر شود، موجب بازدهی بالاتر خواهد بود. گاهی اوقات سفارش دهنده، سررسیدی با پایین ترین قیمت سفارش می دهد؛ اما پس از هدیه دادن، هدیه گیرنده به دلیل کیفیت پایین آن را کنار می گذارد. به این ترتیب اگرچه هزینه کمتری کرده اید، اما در اصل هدیه شما هیچ ارزشی ندارد!

سررسید را به قیمت بخرید

هر خریداری علاقمند است تا یک کالا با قیمت پایین خریداری کند؛ اما در بیشتر مواقع اصرار به خرید یک کالای ارزان به ضرر خریدار منجر می شود. عواملی از جمله استفاده از مواد اولیه بی کیفیت توسط تولید کننده، استفاده از چرم نامرغوب، استفاده کاغذهایی با گرماژ پایین و یا عدم تطابق نمونه با محصول نهایی باعث می شود سررسید تولید شده دارای ظاهری نامطلوب و عمری کوتاه باشد. بنابراین باید بدانیم هیچ ارزانی بی علت نیست و اگر کیفیت محصول نهایی برایتان اهمیت بالایی دارد سررسیدی با قیمت و کیفیت متناسب، نه خیلی ارزان و نه خیلی گران سفارش دهید.

مناسب ترین قطع برای سالنامه ارزان

معمولا اکثر تولید کنندگان از قطع اروپایی برای سررسید هایی با قیمت مناسب استفاده می کنند؛ چرا که قطع اروپایی در ابعاد 15 در 21 سانتی متر علاوه بر خوش دست بودن و حمل راحت تر، قیمت مناسب تری نسبت به سررسید های بزرگتر دارد.

مناسب ترین جلد برای سررسید ارزان

معمولا اکثر تولید کنندگان از جلد های سلفونی و پارچه ای برای سررسید های قیمت مناسب استفاده می کنند. جلد های پارچه ای در رنگ ها و طرح های مختلف، و با کیفیت گوناگون دردسترس تولید کننده قرارمی گیرد و همین امر باعث محبوبیت این جلد بین تولید کنندگان می شود.

جلد سلفونی در واقع یک کاغذ گلاسه 135 گرمی است که طرح مورد نظر بصورت رنگی روی کاغذ چاپ می شود و برای محافظت بیشتر، روی آن یک لایه سلفون کشیده می شود. کیفیت این جلد کاملا وابسته به کیفیت چاپ آن می باشد. بهترین و به صرفه ترین روش برای ثبت لگو روی این نوع جلد، چاپ مستقیم آن بر روی گلاسه جلد می باشد؛ برای جلوه بخشیدن به کار خود می توان از طلاکوب و یا نقره کوب بهره برد.

مناسب ترین کاغذ برای سالنامه ارزان

اکثر تولید کنندگان برای تولید سررسید هایی با قیمت مناسب از کاغذ های تحریر70 گرمی سفید رنگ استفاده می کنند که کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد.

توصیه ما به شما این است که برای کاهش هزینه ها سفارشات خود را به صورت پنج شنبه و جمعه با هم ثبت کنید. در این سررسیدها پنج شنبه و جمعه در یک صفحه مشترک درج می شود و از این رو تعداد صفحات این مدل سررسید نسبت به سالنامه جمعه جدا، 48 برگ کمتر است. همین امر تا حدی می تواند در کاهش هزینه ها موثر باشد.

دوری از سفارشی سازی سرسید

معمولا اکثر سفارش دهندگان علاقه مند هستند تا سررسید خود را سفارشی سازی کنند. چاپ لت و چاپ لوگو در صفحات، دو مورد از پرطرفدارترین موارد سفارشی سازی سررسید می باشند. اما باید بدانیم که سفارشی سازی سررسید هزینه هایی را نیز به همراه دارد که از این رو با ایده خرید سالنامه ارزان همخوانی نخواهند داشت.

چاپ لت گلاسه: لت گلاسه اوراقی است از جنس کاغذ گلاسه که بصورت رنگی چاپ شده و می توان آن را به ابتدا، وسط یا انتهای سررسید اضافه کرد. سفارش دهندگان می توانند از لت گلاسه برای معرفی شرکت و یا برند خود استفاده کنند. اگر قصد خرید سررسید ارزان 1403 را دارید اما می خواهید حتما از لت استفاده کنید، برای کاهش هزینه ها می توانید لت گلاسه را با کمترین تعداد برگ سفارش دهید.

چاپ لوگو در صفحات سررسید: چاپ لوگوی سفارش دهنده در تمام صفحات می تواند یک روش عالی برای معرفی شرکت یا برند سفارش دهنده باشد، چرا که مخاطب سررسید می تواند به هنگام استفاده، مرتبا لوگوی شرکت هدیه گیرنده را مشاهده کرده و متوجه شود که سررسید توسط چه شخصی سفارش داده شده است. برای کاهش هزینه ها، توصیه ما به شما آن است که لوگوی خود را به صورت تک رنگ در صفحات درج نمایید.

سخن آخر

در نهایت گزینه ای را انتخاب کنید که علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت کافی را داشته باشد. سعی کنید قبل از سفارش سالنامه ارزان ١٤٠٣ حتما نمونه آن را از نزدیک مشاهده کنید و از تولید کننده، ضمانت بخواهید که نمونه تمام شده دقیقا مشابه نمونه موردی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

+ 43 = 51

ارسال نظر