– جهت مشاهده جزئیات محصولات روی تصاویر بالا کلیک کنید –

سررسید لاکچری ١٤٠٣- سالنامه لاکچری ١٤٠٣

ویژگی های سررسید لاکچری ١٤٠٣

سررسید انتخابی می بایست بتواند دراولین نگاه هدیه گیرنده، نفیس ارزیابی شود تا به عنوان سررسید سال جدید مشتری انتخاب شود. سالنامه لاکچری ١٤٠٣مناسب ترین انتخاب برای شرکت ها و برند هایی است که علاقه دارند تا بهترین ها را به مشتریان خود هدیه دهند؛ زیرا سررسید لاکچری همواره جزء بهترین تولیدات یک تولید کننده محسوب می شود و دارای طراحی ویژه و خاص خود می باشد. با سالنامه برگ همراه باشید.

مناسب ترین قطع برای سررسید لاکچری

سررسید های لاکچری می توانند در قطع های متفاوتی توسط تولید کنندگان سررسید ، تولید و عرضه شوند. معمولا تولید کنندگان، سررسید لاکچری را در ابعاد وزیری و اروپایی تولید می کنند تا سفارش دهندگان بتوانند با توجه به سلیقه مشتریان خود قطع مورد نظر را سفارش دهند.

جلد سرسید لاکچری 1403

معمولا جلد سررسید های لاکچری از نوع چرم طبیعی یا مصنوعی است؛ ولی از آنجا که قیمت سررسیدهای تهیه شده با چرم طبیعی بسیار زیاد و تا حدی غیر منطقی به نظر می رسد، از سررسیدهای چرم مصنوعی استفاده می شود. این چرم بسیار مشابه به چرم طبیعی است، همچنین چرم مصنوعی خام را می توان با رنگ های مختلف رنگ آمیزی کرد، و همین موضوع باعث محبوبیت این چرم در بین تولید کنندگان سررسید شده است.

چرم مصنوعی انواع مختلف و کیفیت های متنوعی دارد؛ اما متاسفانه کیفیت چرم مصنوعی برای مصرف کننده نهایی قابل ارزیابی نمی باشد، به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم تا در انتخاب تولید کننده سررسید، دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید تولید کننده ای با تجربه پیدا کرده و به او اعتماد کنید.

پس از گذشتن از نیمه اول سال و نزدیک شدن به سال ١٤٠٣، اغلب شرکت ها و برند های معتبر و معروف، به دنبال خرید هدیه نفیسی برای مشتریان خود هستند که بتواند در نگاه اول، هدیه گیرنده را مجذوب خود کند. حال اگر شما به دنبال خرید یک هدیه چشم نواز برای مشتریان خود هستید تا بتواند نام برند یا شرکت شما را چندین بار در طول یک روز و یا هفته یادآور مشتریان شما سازد، و همچنین تا پایان سال همراه آنها باشد، پیشنهاد ما به شما خرید سالنامه لاکچری ١٤٠٣است. همه ما ممکن است در پایان سال، چندین سالنامه از شرکت ها و برندهای مختلف هدیه بگیریم، اما فقط از یکی ازآنها استفاده کنیم؛ یکی از دغدغه های ذهنی سفارش دهندگان به هنگام سفارش سررسید آن است که کدام یک از طرح ها، رنگ ها و یا سایزها جز مناسب ترین انتخاب ها و مطابق سلیقه اکثرمشتریان خواهد بود.

جهت مشاهده گالری سالنامه و سررسیدهای سال 1403 می توانید اینجا کلیک کنید

حک لوگو روی سررسید لاکچری

حک لوگو روی جلد یکی از اصلی ترین خواسته های سفارش دهندگان سررسید می باشد. تقریبا هیچ سررسید تبلیغاتی وجود ندارد که لوگوی شرکت یا برند مربوطه بر روی آن نقش نبسته باشد. دلیل آن نیز مشخص است؛ هر شرکتی علاقه مند است تا هدیه گیرنده در نگاه اول به سررسید، لوگوی شرکت را مشاهده کرده و متوجه شود که سررسید توسط چه شخصی سفارش داده شده است.

حک لوگو روی جلد چرم مصنوعی از طریق حک لیزر روی پلاک فلزی، داغی، طلاکوب و نقره کوب امکان پذیر است. معمولا تولید کنندگان سررسید، سالنامه لاکچری را همراه با پلاک های فلزی تولید می کنند. در این روش می توانید لوگوی شرکت یا برند مورد نظر خود را روی پلاک حک می شود و سپس پلاک با چسب مخصوصی روی محصول چسبانده می شود پلاک فلزی جلوه ای زیبا به محصول می بخشد و سالنامه را در نظر استفاده کننده با ارزش تر جلوه می دهد.

صحافی سررسید لاکچری 1403

سررسید های لاکچری می توانند به روش های مختلفی از جمله صحافی ته دوخت، صحافی چسبی، صحافی فنری و کلاسوری تولید شوند. اما بیشتر تولید کنندگان از صحافی ته دوخت برای تولید سررسید لاکچری استفاده می کنند. شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با صحافی سررسید، مقاله صحافی سررسید را در وب سایت واحد سالنامه برگ مطالعه نمایید.

کاغذ مورد استفاده در سررسید لاکچری

بیشتر تولید کنندگان سررسید لاکچری از کاغذ تحریر 70 گرمی کرم یا به اصطلاح نخودی رنگ با گوشه های گرد استفاده می کنند. کاغذ های کرم رنگ، جلوه خاصی به سررسید می بخشند و همچنین گرد بودن گوشه کاغذها باعث می شود محصول نهایی شکیل تر به نظر آید.

چاپ داخلی صفحات

بسیاری از ما تمامی یادداشت های روزانه خود را در سررسید ثبت می کنیم، بنابراین چاپ صفحات داخلی سالنامه می بایست به بهترین شیوه، چاپ و تولید شود تا بتواند مصرف کننده را در طول یک سال استفاده از سررسید راضی نگه دارد. اغلب تولید کنندگان برای چاپ صفحات داخلی سررسید لاکچری از دستگاه چاپ 4 رنگ همزمان استفاده می کنند. استفاده از این دستگاه به تولید کننده کمک می کند تا مشکلات  روی هم نخوردن چاپ یا یکدست و زنده نبودن رنگ ها به وجود نیاید و داخله سررسید نیز بتواند باکیفیت و تمیز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

+ 27 = 32

ارسال نظر