سررسید و سالنامهسررسید 1400

تقویم و سررسید از جمله اقلامی هستند که هم در محل کار و هم در منزل مورد استفاده قرار می گیرند. اشخاصی که از تقویم و سررسید برای برنامه ریزی امور شخصی و شغلی خود استفاده می کنند اغلب زمان زیادی را برای چک کردن و یادداشت برداری بر روی آنها صرف می کنند. این زمان می تواند برای کسب و کارها و صاحبین مشاغل یک فرصت ایده ال و خاص باشد تا برند خود را در جلوی دید مخاطب قرار دهند. هزینه های هدایای تبلیغاتی همچون سررسید 1403 درمقایسه با بازدهی که برای شما خواهند داشت بسیار عالی و مقرون به صرفه است زیرا با صرف هزینه ای پایین می توانید برای مدت زمان یک سال در جلوی دید مخاطب و همچنین اطرافیان آن قرار بگیرید. اما برای این منظور باید تقویم یا سررسید خود را اختصاصی یا سفارشی سازی کنید. برای اختصاصی کردن تقویم خود می توانید از راه های مختلفی استفاده کنید که یکی از این راه ها درج یا حک کردن لوگوی تجاری شما بر روی این هدایای تبلیغاتی خواهد بود. درج لوگو روی سررسید 1403 با روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه این مطلب با انواع این روش ها آشنا می شویم:

 روش های درج لوگو بر روی سررسید

شما می توانید لوگو تجاری خود را با روش های مختلفی بر روی سررسید حک کنید که این مسئله به جنس روی جلد سررسید و یا بخشی که شما می خواهید لوگو خود را درج کنید بستگی خواهد داد. علاوه بر روی جلد می توان لوگو را بر روی آستر بدرقه، لت های میانی، روبان سررسید و بخش های مختلف آن درج کرد.

لیزر مستقیم روی جلد سررسید

لیزر کردن لوگو به این شکل عمل می کند که با سوزاندن مقطعی ناحیه مورد نظر، لوگو را بر روی جلد حک می کند. به همین علت بر روی جلدهایی مانند جیر یا اشبالت و انواع چرم های مصنوعی کاربرد دارد. در این روش با توجه به جزئیات طرح لوگوی مد نظر را بدون ساختن کلیشه و با استفاده از حرارت و سوزاندن سطحی بر روی جلد حک می کنند. این روش با دقت و سرعت بسیار زیادی انجام می شود و هزینه ی آن بر اساس یک واحد اندازه گیری می شود. کیفیت لیزر لوگو علاوه بر دقت دستگاه به کیفیت جلد نیز بستگی خواهد داشت.

پلاک فلزی

به وسیله پلاک های فلزی و از جنس استیل می توانید جلوه ای زیبا به سررسید خود بدهید. روش کار در این نوع درج لوگو به این صورت است که بر روی یک پلاک فلزی به صورت لیزری طرح مورد نظر را حک می کنید و سپس آن را به وسیله چسب بر روی جلد متصل می کنید. کیفیت این پلاک های فلزی بسیار مهم است زیرا در صورت مرغوب نبودن خیلی زود تغییر رنگ داده و زیبایی سررسید شما را از بین میبرد. این پلاک های فلزی در رنگ های مختلفی مانند طلایی، نقره ای، دودی و … عرضه می شود. ابعاد و اندازه های مختلفی توسط تولیدکنندگان ارائه می شود که از بین آنها می توانید مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

مولتی استایل

مولتی استایل عبارت است از یک ورق چند لایه پلاستیکی که توسط لیزر به اشکا مختلفی برش خورده و بر روی جلد سررسید جسبانده می شود. این ورقه ها معمولا در رنگ های طلایی و نقره ای عرضه می شوند. برای درج لوگو بر روی این ورق از روش لیزری استفاده می کنند زیرا پس از حرارت لیزری به مشکی تغییر رنگ می دهد و به این شکل خود را نشان می دهد. شاید روش کار و ظاهر آن شبیه به پلاک های فلزی باشد اما باز هم به دلیل جنس پلاستیکی نمی تواند جلوه ی پلاک های فلزی را پیدا کند اما از لحاظ هزینه می توان پلاک های مولتی استایل را مقرون به صرفه تر از پلاک های فلزی دانست.

داغکوب روی جلد سررسید

داغکوب به دلیل ماندگاری بالایی که دارد بسیار مورد توجه سفارش دهندگان سررسید قرار می گیرد. این نوع از درج لوگو اغلب برای چاپ های حرارتی مانند جلدهای ترمو و چرم های مصنوعی مناسب است. برای اجرای آن باید یک کلیشه ساخته شده و مطابق با این قالب بر روی جلد مورد نظر با ضرب دستگاه اعمال شود. این کلیشه را معمولا از جنس آلومینیوم تهیه می کنند. ترمو از جمله جلدهایی است که با داغکوب تغییر رنگ داده و جلوه زیبایی به سررسید می دهد به همین دلیل از آن برای جلد کتب نفیس و ارزشمند استفاده می کنند. فراموش نکنید کیفیت درج لوگو به وسیله داغکوب به عوامل مختلفی چون کیفیت کلیشه ساخته شده، عملکرد مناسب دستگاه داغی و جلد سررسید دارد.

طلاکوب و نقره کوب

این روش ها بر روی جلدهای چرم مصنوعی، گالینگور و سلفونی اجرا می کنند. طلا کوب و نقره کوب نیز روش اجرایی یکسان با داغکوب دارند با این تفاوت که در کلیشه های تهیه شده یک ورق نواری طلایی یا نقره ای قرار می دهند تا با حرارت بر روی جلد اعمال شود. این نقش های طلایی و نقره ای جلوه ی زیبایی به سررسید می دهد و طرفداران بسیاری نیز دارد.

چاپ سیلک جلد سررسید

این روش جزو روش های قدیمی در صنعت چاپ و درج لوگو بر روی سررسید است که می توانید آن را به وسیله یک شابلون آماده و مرکب های رنگی و مخصوص به خود بر روی جلد اجرا کنید. از لحاظ قیمتی می توان چاپ سیلک را از تمامی روش ها ارزان تر دانست با این وجود اگر از شابلون و جوهر با کیفیت استفاده کنید زیبایی خاص خود را حفظ خواهد کرد.

درج لوگو در مرحله طراحی جلد سررسید

از دیگر روش های اضافه کردن لوگو به سررسید 1400 اختصاصی می توان به درج آن در بخش طراحی اشاره کرد که در سررسیدهایی با جلد سلفونی کاربرد دارد و قابل اجرا است. در این روش می توانید لوگو خود را به صورت کاملا سلیقه ای بر روی طرح روی جلد سررسید خود اعمال کنید و سپس آن را چاپ کرده و بر روی سررسید با روکش سلفونی بپوشانید.

فراموش نکنید یکی از مهم ترین کاربردهای هدایای تبلیغاتی برند سازی و شناختن نام تجاری شما به مخاطب است به همین دلیل بسیار مهم است که مخاطب شما هنگام استفاده از این هدایای تبلیغاتی به برند شما توجه کند. با انتخاب هوشمندانه یکی از روش های بالا می توانید بازدهی هدایای تبلیغاتی خود را تضمین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

52 − = 51

ارسال نظر