هر ساله سررسید وزیری و سررسید اروپایی بخش عمده ای از تولیدات یک تولید کننده سالنامه را تشکیل می دهند. سررسید وزیری پرکاربرد ترین سررسید بین اکثر شرکت ها و ارگان ها می باشد؛ چرا که ابعاد متناسب سالنامه وزیری سبب می شود تا بتوان تمام اطلاعات روزانه خود را در یک صفحه یادداشت نمود. اگر قصد خرید سررسید وزیری 1403 دارید، با مقالات سالنامه برگ همراه باشید تا شما را با تمام نکاتی که قبل از خرید سالنامه وزیری 1403 باید بدانید آشنا کنیم.

ابعاد سررسید وزیری

برخی تولید کنندگان سالنامه، سررسید وزیری را با ابعاد متفاوتی طراحی می کنند؛ اما باید بدانید ابعاد استاندارد سالنامه وزیری 24 در 17 سانتی متر می باشد.

بررسی جلد سررسید وزیری

معمولا همه افراد در نگاه اول به یک سررسید به جلد آن توجه می کنند؛ به همین دلیل هر ساله تولید کنندگان تلاش می کنند، جلد سررسید ها را به گونه ای طراحی کنند تا در اولین نگاه مورد توجه سفارش دهندگان قرار گیرد. اغلب تولید کنندگان برای تهیه جلد سررسید از چرم طبیعی، چرم مصنوعی، گالینگور، جیرو جلد سلفونی استفاده می کنند.

برای آشنایی بیشتر با نکات جلد، مقاله مربوط به جلد سررسید را دروب سایت سالنامه برگ مطالعه نمایید.

حک سالنامه وزیری 1403

حک مستقیم روی جلد: در این روش لوگو سفارش دهنده به صورت مستقیم روی جلد حک می شود. البته باید بدانیم حک لوگو به روش مستقیم بر روی همه ی جلد ها امکان پذیر نیست و ممکن است متریال مورد نظر توسط دستگاه لیزر بسوزد و جلد را نامناسب جلوه دهد.

حک بر روی پلاک فلزی: در این روش لوگو و یا برند مورد نظر بر روی پلاک فلزی حک می شود و توسط چسب مخصوصی به سالنامه چسبانده می شود. در سال گذشته بیشتر تولید کنندگان از پلاک فلزی برای حک لوگو استفاده کردند، همین امر باعث شد تا مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنند، چرا که پلاک فلزی جلوه خاصی را به سررسید می بخشد و سالنامه را شکیل تر جلوه می دهد.

جهت مشاهده گالری سالنامه و سررسیدهای سال  1403می توانید اینجا کلیک کنید

انواع مختلف سالنامه وزیری 1403 بر اساس داخله

سررسید روزانه وزیری: معمولا به دو صورت، پنج شنبه و جمعه باهم یا جمعه جدا تولید می شوند، طراحی سررسید پنج شنبه و جمعه باهم به گونه ای است که پنج شنبه و جمعه در یک صفحه باهم درج می شود وسررسید جمعه جدا، به صورتی است که پنج شنبه و جمعه در صفحات جداگانه طراحی می گردد.

کاغذ مناسب سررسید وزیری

اکثر تولید کنندگان سررسید، در صفحات داخلی سالنامه وزیری از کاغذ تحریر 70 گرمی سفید رنگ استفاده می کنند. معمولا این کاغذها ازکشورهای چین، کره و اندونزی تامین می شوند که برندهای اندونزی و کره ای ازکیفیت بالاتری برخوردارند.

سفارشی سازی سررسید وزیری 1403

سررسید سفارشی بسته به تیراژی که سفارش داده می شود، توسط تولید کنندگان قابل ارائه خواهد بود. در سفارشی سازی سررسید وزیری میتوان به مواردی از جمله لت گلاسه، ترام و آستر بدرقه اشاره کرد که در ادامه به آنها می پردازیم.

لت گلاسه در سررسید وزیری

یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای سفارشی سازی سررسید، چاپ لت گلاسه است. سفارش دهندگان می توانند مشخصات شرکت و یا برند خود را در این صفحات درج کنند. توصیه ما به شما آن است که لت گلاسه را در ابتدای سررسید قراردهید تا مخاطبان در اولین نگاه پس از بازکردن سالنامه مشخصات و اطلاعات شرکت شما را ببینند.

چاپ ترام در سررسید وزیری

چاپ ترام به سفارش دهندگان این امکان را می دهد تا لوگوی شرکت یا شعار تبلیغاتی خود را در تمام صفحات سررسید چاپ کنند. چاپ ترام را می توان به صورت تک رنگ یا 4 رنگ به سلیقه ی مشتریان اجرا نمود.

آستر بدرقه در سالنامه وزیری

آستر بدرقه همان کاغذی است که صفحات داخلی سررسید را به جلد سالنامه متصل می کند، به همین دلیل باید دارای کیفیت مناسبی باشد.

یک نکته مهم در مورد آستر بدرقه، نقش آن در زیبایی سالنامه است چرا که در هنگام باز نمودن سالنامه اولین صفحه ای که چشم مخاطب به آن می افتد، آستر بدرقه است.

سفارش دهندگان می توانند برای سفارشی سازی آستربدرقه سررسید وزیری، لوگوی شرکت یا متن مورد نظر خود را بر روی آن چاپ نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

32 − = 22

ارسال نظر