چاپ لوگو در صفحات سررسید

چاپ لوگو در صفحات یکی از موثر ترین روش های سفارشی سازی سررسید از دیدگاه کاربرد تبلیغاتی است. با چاپ لوگو در صفحات، کاربر سررسید بطور مداوم لوگوی شرکت سفارش دهنده را مشاهده کرده و این امر باعث افزایش آگاهی وی نسبت به شرکت یا برمد مورد نظر می شود. این امر می تواند تاثیر بسزایی بر روابط شرکت و مخاطبان در دراز مدت داشته باشد.

چاپ لوگو در صفحات تنها در تیراژ بالا امکان پذیر بوده و دو روش برای این کار وجود دارد.

چاپ لوگو در بالای صفحه :

معمولا تولید کنندگان سررسید در هنگام طراحی صفحات داخلی سالنامه های خود، فضایی خالی را در بالای صفحه ( و گاها در پایین ) در نظر می گیرند تا در صورت درخواست، لوگوی شرکت سفارش دهنده را با ابعاد کوچک در آن مکان چاپ کنند. معمول ترین نوع چاپ لوگو در بالای صفحات بصورت تک رنگ یا دو رنگ است. زیرا با این کار علاوه بر حضور لوگو در تمام صفحات، هزینه زیادی نیز به شرکت سفارش دهنده تحمیل نخواهد شد. با این حال امکان چاپ لوگو با چهار رنگ نیز در صفحات وجود دارد که البته این کار مستلزم پرداخت هزینه بالاتری از سوی سفارش دهنده سررسید خواهد بود.

چاپ لوگو در سررسید
چاپ لوگو در بالای صفحات سررسید

چاپ لوگو در زمینه صفحه :

در این روش ، لوگو در ابعاد بزرگ بصورت کم رنگ ( اصطلاحا ترام ) در مرکز صفحه سررسید چاپ می شود. چاپ لوگو در زمینه صفحه باعث می شود تا لوگو جلب توجه بالایی داشته باشد. اما از آنجا که لوگوی چاپ شده در فضای یادداشت صفحه قرار می گیرد ، یکپارچگی ظاهری صفحه را از بین برده و این امر ممکن است برای بسیاری از کاربران سالنامه خوشایند نباشد.

چاپ لوگو در زمینه اغلب بصورت تک رنگ و گاها دو رنگ صورت می گیرد. زیرا استفاده از تعداد رنگ بیشتر علاوه بر افزایش هزینه، صفحه را نیز بیش از اندازه شلوغ می کند.

چاپ لوگو در سررسید
چاپ لوگو در زمینه صفحات سررسید

توجه داشته باشید که با سفارش چاپ لوگو در صفحات ، شما تنها قادر خواهید بود لوگوی خود را در صفحه از پیش طراحی شده سررسید قرار دهید. با این حال چنانچه تمایل دارید کل صفحه با توجه به نیاز شما بصورت اختصاصی طراحی شود، مقاله سفارش سررسید اختصاصی را مطالعه نمایید.

با ذکر منبع در هنگام انتشار دوباره ، به حقوق نگارندگان آن احترام بگذارید.

contact-bargcalendar
calendar-ordering

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

− 7 = 1

ارسال نظر