انواع سفارشی سازی سررسید

هدف از سفارش سررسید ، ارائه آن به مشتریان، همکاران و افراد دیگر به عنوان یک هدیه تبلیغاتی است. لذا ضروری است تا لوگو، نام و یا سایر اطلاعات شرکت سفارش دهنده در روی سررسید و یا داخل آن درج شود تا کاربر سررسید در حین استفاده با مشاهده این اطلاعات، به دفعات نام شرکت هدیه دهنده را به خاطر آورده و از این طریق، آگاهی مخاطبان نسبت به برند شرکت افزایش یابد.

روش های فراوانی برای درج لوگو بر روی سررسید و داخل آن وجود دارد. چنانچه شرکت سفارش دهنده از روش های متعدد برای سفارشی سازی سررسید خود استفاده نماید، حضور نام، لوگو و اطلاعات وی در سررسید پر رنگ تر شده و سالنامه هدیه داده شده به لحاظ تبلیغاتی موثرتر خواهد بود.

یک نکته

خدمات سفارشی سازی ، مربوط به مدل های از پیش طراحی شده تولید کنندگان سررسید است. لذا چنانچه تمایل دارید سررسیدی با ویژگی های کاملا اختصاصی سفارش دهید ، مقاله سفارش سررسید اختصاصی را مطالعه نمایید.

فهرستی از خدمات قابل ارائه برای سفارشی سازی ( خدمات سررسید ) در زیر آمده است.

حک لوگو روی جلد :

متداول ترین روش سفارشی سازی سررسید ، حک لوگو روی جلد آن است. روش های گوناگونی برای حک لوگو روی جلد وجود دارد که بسته به مدل سررسید ، جنس جلد و سلیقه و نیاز سفارش دهنده مورد استفاده قرار می گیرد. متداول ترین این روش ها عبارتند از :

  • لیزر مستقیم روی جلد
  • پلاک
  • داغی
  • طلاکوب و نقره کوب
  • چاپ سیلک
  • چاپ مستقیم ( ویژه سررسید سلفونی )

 

جهت آشنایی با ویژگی ها و شرایط اجرای هر یک از موارد فوق ، مقاله حک لوگو روی جلد سررسید را مشاهده نمایید.

چاپ لت گلاسه :

لت گلاسه اوراقی از جنس کاغذ گلاسه است که بصورت 4 رنگ چاپ شده و به ابتدا، وسط و یا انتهای سررسید اضافه می شود. شرکت های سفارش دهنده سررسید معمولا از لت گلاسه برای معرفی شرکت و برند، معرفی محصولات و یا ارائه اطلاعات دیگر استفاده می کنند. توجه داشته باشید که استفاده از لت گلاسه برای سفارشاتی با تیراژ پایین با محدودیت هایی همراه است.

 

جهت آشنایی بیشتر با این شرایط و محدودیت ها ، مقاله سفارش لت گلاسه را مطالعه نمایید.

چاپ لوگو در صفحات سررسید :

یکی از روش های محبوب سفارشی سازی سررسید در تیراژ بالا، چاپ لوگوی شرکت سفارش دهنده در تمام صفحات سررسید است. استفاده از این روش باعث می شود تا کاربر سررسید در زمان استفاده سررسید، مرتبا لوگوی شرکت را مشاهده کرده ، و لذا در طولانی مدت میزان آگاهی وی نسبت به برند مورد نظر به طرز قابل توجهی افزایش یابد.

یک نکته

سفارشی سازی از طریق چاپ لوگو درون صفحات به این معنی نیست که کل صفحه بر اساس نیاز شما طراحی می شود. بلکه تولید کننده لوگوی شما را در صفحات از پیش طراحی شده خود چاپ خواهد کرد.

چنانچه تمایل دارید کل صفحه به صورت اختصاصی برای شما چاپ شود، مقاله سفارش سررسید اختصاصی را مطالعه نمایید.

معمولا از دو روش برای چاپ لوگو در صفحات استفاده می شود:

  • چاپ لوگو ( 1 تا 4 رنگ ) در قسمت بالا یا پایین صفحه
  • چاپ لوگو بصورت ترام تک رنگ در زمینه صفحه

 

جهت آشنایی بیشتر با نکات و شرایط مربوط به این مبحث، مقاله چاپ لوگو در صفحات را مطالعه نمایید.

آستر بدرقه سفارشی :

آستر بدرقه کاغذی است که در ابتدا و انتهای سررسید قرار داده شده و جلد را به صفحات داخلی متصل می کند. جنس این کاغذ نسبت به کاغذهای داخلی متفاوت بوده و کمی ضخیم تر است تا بتواند در مقابل فشار وزن کاغذ های داخلی و باز و بسته شدن فراوان مقاومت لازم را داشته باشد. برخی از تولید کنندگان از کاغذهای فانتزی ضخیم و برخی از کاغذ گلاسه یا تحریر سنگین چاپ شده ( معمولا در سررسید های اختصاصی )  به عنوان آستر بدرقه استفاده می کنند. روش های گوناگونی برای سفارشی سازی آستر بدرقه وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • چاپ روی آستر بدرقه فانتزی
  • طلا کوب یا نقره کوب روی آستر بدرقه فانتزی
  • چاپ ( یک تا چهار رنگ ) روی آستر بدرقه گلاسه تا تحریر

 

جهت آشنایی بیشتر با انواع آستر بدرقه و شرایط سفارشی سازی آن، مقاله آستر بدرقه را مطالعه نمایید.

روبان سفارشی :

روبان نه تنها به عنوان وسیله ای برای سهولت در کاربری سررسید مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه می توان با درج لوگو، از آن به عنوان روشی برای سفارشی سازی سررسید استفاده نمود. عموما دو روش برای درج لوگو روی روبان وجود دارد:

  • چاپ لوگو روی روبان
  • بافت لوگو در روبان

 

جهت آشنایی بیشتر با نکات مهم در سفارش روبان ، مقاله مربوط به روبان سرسید را مطالعه نمایید.

با ذکر منبع در هنگام انتشار دوباره ، به حقوق نگارندگان آن احترام بگذارید.

calendar-ordering
contact-bargcalendar-b

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. فیلد های الزامی با علامت * نشانه گذاری شده اند.

+ 22 = 24

ارسال نظر